Volgers

maandag 13 december 2010

Wat anders dan een kaartje.....een kerstkrans.

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik met een ander projectje in de weer geweest dan een kaartje of doosje.
Al enkele jaren had ik mijn zinnen staan op een originele kerstkrans op de voordeur, maar na een voorbeeld in de Cards Only had ik het.......maar toch weer anders. Dus een beetje Cards Only en een beetje Liesbeth.
Ik ben benieuwd of jullie hem net zo geslaagd vinden als ik zelf, hij hangt in ieder geval al te pronken op de voordeur. Ik heb lint en kerstballetjes gebruikt, wat wit gespoten takjes, en verder vooral veel bloemetjes gemaakt met scrappapier, mallen van Crealies en MD gebruikt, en de bloemetjes bewerktmet Distress voor de randjes en de bloemetjes zijn bespoten met glimmermist.
Tot de volgende keer weer.
Gr. Liesbeth

8 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit!!! Leuk he, die kerstsfeer.

    Wat de aqua markers betreft, ik vind het super om er mee te werken, vooral licht en schaduw ed.

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Liebeth,
    Wat een wondermooie krans. Ik geloof dat ie hangt te pronken. Is ook iets om mee te pronken.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig en super origineel is deze krans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is dat een mooie krans
    heb je kunstig gemaakt hoor
    freubelgroetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauh ik vind hem prachtig geworden. Mooie kleuren zeg.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is zeker geslaagd, Liesbeth! Prachtig!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige krans, hoop dat er niet al te veel wind bij je voordeur komt?

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwww wat een geweldig mooie krans Liesbeth
    heel erg leuk gedaan1
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth