Volgers

dinsdag 22 maart 2011

En kaartje nummer TWEE vandaag, voor LOTV challenge, Birthday girl.

Toch aan de slag geweest met de copicmarkers op een afdruk van LOTV.
Ik zag dat ze daar een erg leuke sketch hadden voor de challenge, en wie niet waagt....... het is allemaal zo leuk dat nieuwe hobbyspul.
Ik heb een combinatie van restjes papier gebruikt voor dit kaartje ( ik ben geen Zeeuw hoor, maar wel zuinig hihi), en het is soms wat zoeken maar dan past het toch goed bij elkaar.
Crealies mal gebruikt voor bloem en blaadje, en verder een spelbinder.
Het horizontale randje heb ik geembossed met een cuttlebug mal, het is hetzelfde patroontje als in het papier.
Verder een strik gemaakt, een pareltje in de grote bloem gemaakt, en een paar roosjes van Wild Orchid.
Nu ga ik een idee verder uitwerken omdat ik een workshop ga geven op de school waar mijn echtgenoot zijn dagen vult, dus niet te moeilijk en het moet na 5 kwartier wel af zijn, heb ik dat nog niet eerder gedaan, dus erg spannend allemaal.
Creatieve groetjes Liesbeth, en bedankt voor jullie bezoekjes.

15 opmerkingen:

  1. wat een schatje prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij hebt de vaart er maar in!!! Weer een super leuke kaart geworden!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig die stempel is ook zo leuk! Toppie!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Liesbeth! mooie kleuren ook.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart, Liesbeth, lief stempeltje! bedankt voor je bezoekjes en de leuke reacties!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Liesbeth,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een snoepie van een kaart. En heel mooi bij elkaar gecombineerd. De kleuren van je papier en je stempel.
    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lief leuk kaartje liesbeth

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi sweetie, love your colour combo, such a sweet card!! gret job with the sketch too, thanks of joining us at Lili of the Valley this week, big hugs love Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOhhhhh....paars...daar houd ik van! Hele mooie creatie Liesbeth en succes met je workshop!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje, mooie kleuren,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een lieffie ! Succes met de challenge ! Liefs Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Awww this is adorable, love the colours and how your stamp goes out from the circle, lovely xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow Liesbeth, deze is prachtig. Mooie kleuren en prachtige bloem. Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth