Volgers

dinsdag 5 juli 2011

Vintage deurhanger in rose.

Wat een leuke reacties heb ik gehad op mijn eerste deurhanger, hier, maar ook op de plaats waar hij gebruikt wordt nu.
Zoals ik al had gemeld heb ik nog een tweede exemplaar gemaakt, er zijn in de salon twee behandelkamers, dus ieder z'n eigen exemplaar.
Deze heb ik in overwegend rose/bruin/creme kleur gemaakt met Maya designpaper, de vorige was overigens Pion designpaper, had het verkeerd vermeld.
Het plaatje heb ik van internet gehaald, verder verschillende mallen gebruikt, ovale spelbinders om een frame te maken, een pons voor de onderliggende rand, en de vlinders zijn van een Joy-mal, blaadjes zijn creatables.
Weer alle randen aangezet met walnut stain distressinkt voor de vintage look, bloemetjes van Wild Orchid Crafts (ze hebben gelukkig net mijn nieuwe bloemetjes bezorgd want ik was nu helemaal door de rose heen)
de letters Sssst, gemaakt met een alfabet van de cuttlebug. En verder nog pareltjes gemaakt met 2 kleuren perlenpennen.
Ik ben uiteraard weer erg benieuwd of jullie deze ook geslaagd vinden?
Gr. Liesbeth
Ik ga deze deurhanger posten bij de volgende challenges: Make my monday:  waar de opdracht is Vintage met de kleuren Brown/Cream, Pink or Blue.

16 opmerkingen:

  1. deze is ook heel erg leuk

    succes met de challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOhhhh Liesbeth! Ik vind je deurhangers gewedlig mooi en ik wil er ook een paar maken voor vriendinnen. Heb je hier een voorbeeld van of koop je de hangers kant en klaar?
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow!! Liesbeth wat een prachtige deurhanger zeg!!!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwww Liesbeth,wat is die schitterend,zo lief plaatje.
    Prachtige kleur papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whow deze is ook prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige afbeelding, mooi van kleur, kortom een schitterend geheel:)!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij is heel erg mooi
    zou geen keus tussen de eerste
    en deze kunnen maken

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Liesbeth,

    Wat een mooie deurhangers heb je gemaakt. Leuk idee ook trouwens. De kleuren combineren ook erg goed bij elkaar.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adorable, lovely colours and shades. Thanks for joining us at Make My Monday. Caz

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wouw wat gaaf en schitterend.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So soft and pretty - a really stunning project Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Simply beautiful - thank for taking part in the Make My Monday challenge this week - Jacqueline xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A very beautiful piece of work with lots of lovely details. Thank you for playing along with us ladies at Make My Monday. Suzanne x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhhhh wauwwww deze is ook super Liesbeth
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is really beautiful Liesbeth. Love the sweet image and all the pretty detail.
    Thanks for joining in my Make My Monday Vintage Colour Theme challenge and good luck.
    Fliss x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth