Volgers

vrijdag 14 oktober 2011

3e prijs bij het Nederlandse Kaarten Uitdagingen blog.

Hallo medebloggers.
Nog even geen kaartje, ik ben druk aan het poetsen en onder het genot van een kop koffie even aan het kijken naar jullie nieuwe creaties.
Zie ik dat ik de derde prijs heb gewonnen in de 3e uitdaging van het Nederlandse Kaartuitdagingenblog.
Dat is nou zo leuk om te zien, geeft gelijk weer een beetje inspiratie, ben het even kwijt.
Je kunt er zelfs nu een extra prijs winnen, maar moet je wel snel zijn.
Moet je hier even gaan kijken wat je precies moet doen.
Ga ik nog even verder poetsen, en dan hoop ik vandaag of anders morgen nog iets te maken.
groetjes Liesbeth

8 opmerkingen:

  1. Hoi Liesbeth, wat gaaf zeg, gefeliciteerd meid!! Ik heb al eens gekeken maar ik snapte eigenlijk niet zo goed hoe het werkte. Ik ga nog een keer kijken. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo medewinnaar, van harte gefeliciteerd met je prijs. Leuk he dat we een set bedels gewonnen hebben. Ben er erg benieuwd naar en er ook helemaal blij mee. Jouw kaart was ook echt top!
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Liesbeth! Leuk dat je hier weer een beetje inspiratie uit kan halen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciflapstaart...veel plezier met je prijs!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, Liesbeth!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, wat een leuke prijsjes hè?
    Groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd hoor!! Het was dan ook een prachtige kaart!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth