Volgers

vrijdag 4 november 2011

Een condoleancekaartje gemaakt.

Hallo medebloggers,

Gisteravond heb ik dit condoleancekaartje afgemaakt.
Dan weten jullie ook gelijk waarom ik deze week nog niet in blogland aanwezig ben geweest.
We hebben een heerlijke vakantie gehad hoor in Portugal, met als afsluiting een bezoekje aan Lissabon, wat een prachtige stad is dat, maar te veel te groot voor 1 dag.

Al geruime tijd hebben wij via het blog van de vader van Kanjer Guusje het verloop van haar ziekte en wat het met het gezin doet gevolgd. Vader Lowie is een ex-collega van mijn echtgenoot dus daarom ook op school vaak onderwerp van gesprek. Het is zo'n oneerlijke strijd en ik krijg weer kippevel en rillingen als ik dit schrijf.
Afgelopen weekend lazen we dat Guusje was overleden op 10 jarige leeftijd, dat heeft ons heel erg aangegrepen en ik ben er de hele week al kapot van, ik heb mijn gevoel laten spreken in het kaartje dat ik gemaakt heb voor de nabestaanden.

Het kaartje is verstuurd, ik heb lang nagedacht of ik het zou posten maar als het maar iets zou opleveren voor andere kinderen die met deze oneerlijke ziekte te maken krijgen, heeft het zin gehad.
Groetjes en ik hoop snel weer wat inspiratie te krijgen of anders op te doen bij jullie!
Liesbeth

15 opmerkingen:

  1. Wat heb je een lief kaartje gemaakt voor Guusje, zoals ik het blog gelezen heb de afgelopen tijd, klopt dit helemaal bij haar.
    En oneerlijk was het zeker, sterkte!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth,

    Fijn te lezen dat jullie een goede vakantie hebben gehad. Maar nu de werkelijkheid...hoe oneerlijk is het leven soms. Heb een stukje gelezen van het verhaal, ik ben er stil van. Ik kan me je gevoelens voorstellen, ik leef met jullie en de anderen mee.

    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow hier kreeg ik zelf ook koude rillingen van, zeker omdat ik in zoon indezelfde leeftijd heb, het is zeker oneerlijk, ik kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt.
    Ik vind je kaart erg mooi en sfeervol geworden, vooral de vlinder erbij vind ik een zeer mooie gedachte.
    Nog heel veel sterkte.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is me wat liesbeth
    heb een stuk zitten lezen
    na 10 sec zat ik al met tranen te lezen
    het is ook zo een rot ziekte
    het komt steeds dichter bij lijkt het wel

    maar je kaartje is heel mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje voor zo'n triest einde ! 10 jaar is gewoon veeels te jong. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje Liesbeth, ik kan me voorstellen dat dit je de hele week al bezighoudt. Ik heb een stuk gelezen op het blog, waar dan houd ik het als "onbekende" ook niet droog.
    Je hebt een prachtig kaartje gemaakt, waar heel je ziel in ligt. En dan is alles goed. Het afdrukje is heel mooi gekozen.
    Sterkte de komende dagen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liesbeth, wat een mooie kaart heb je gemaakt, als nagedachtenis voor dit bijzondere meisje (ben even doorgeklikt naar het blog en daar was ik diep van onder de indruk en door geraakt)
    Veel sterkte om dit een plaats te geven.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oei Liesbeth, dat is inderdaad heel heftig! Wat prachtig dat je je gevoelens zo mooi in deze kaart hebt kunnen verwerken. Ik weet zeker dat de ouders van Guusje hier steun in zullen vinden. Liefs, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat knap van je dat je dan ook een eigen kaartje kan maken. ik denk dat dat juist heel erg gewaardeerd wordt. Ik vind het juist fijn dat je zoiets kan delen op de blog, en wil je daarom veel sterkte toewensen.
    Je kaartje is ook zo mooi gemaakt en geeft het gevoel goed weer....
    groeten Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kippevel Liesbeth!!! Je hebt een pracht van een kaart gemaakt voor haar familie...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is beautiful, love the soft colours. So sorry to hear of your loss.. yes so young at 10 years. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Liesbeth,

    Begrijp heel goed, hoe jij je deze week hebt gevoeld.
    En zoals je al schrijft, het is oneerlijk.
    En wens ik je sterkte.

    Wat de kaart betreft, heel mooi, kreeg tranen in mijn ogen, want ik weet wat het is, een kinder gemis.

    Ik wens je verder ondanks alles, een goed weekend.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik lees je verhaal met dik kippevel Liesbeth. Je hebt een prachtig kaartje gemaakt dat zal zeker gewardeerd worden.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje Liesbeth.......kippevel.
    Heb de blog gelezen....was erg onder de indruk ( zoals iedere ouder) Fijn dat wij af en toe een kaartje kunnen maken waat je een beetje je gevoel in kunt leggen...........
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth