Volgers

zondag 27 november 2011

Een kerst-tag met magnolia afbeelding.

Ben ik weer....

Het begint al lekker op te schieten met mijn kerstkaartjes en over het geheel ben ik best tevreden nu ze hier zo uitgestald staan, kan ik er nog even van genieten voor ze verstuurd gaan worden.
Nog een paar te gaan, maar niet meer in dit tempo denk ik.
Vanmiddag was ik even heel erg kwaad op mezelf.
Ik had nl. lekker met distress zitten inkleuren, deze tilda en nog een andere zittende.
En ze waren allebei redelijk (kan altijd beter natuurlijk) mooi geworden, heb ik de andere verpest bij de afwerking.
Maar goed......in de prullebak en weer verder.
Deze Tilda heeft een plekje gekregen op een tag van Kraftpapier, aangekleed met Bo Bunny papier.
Ik heb ook een ovaalpons gebruikt van Make Me, dat is nl. onderdeel van de challenge bij It's a Magnolia Challenge.
Dit is 'm geworden:

Ik heb een extra foto gemaakt met de kleine tag omgedraaid met de stempel geembossed met embossingpoeder.
Verder een stukje juteband, Mallen gebruikt van Spelbinders en MD.
De sneeuwster is van Crealies, daar heb ik een bedel en roosje van WOC toegevoegd, pareltje en alle randen behandeld met Walnut Stain.
Voor het bontrandje heb ik flowersoft gebruikt.
Bedankt voor het bezoek, nu even korte time-out want ik ga mijn manneke ophalen!




Groetjes Liesbeth

21 opmerkingen:

  1. Wat een schatje. Mooie kleuren,dat blauw. Al bij al een schitterende tag. liefs, nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww wat een super mooie tag!! Zonde van het afdrukje, je bent er toch een tijd zoet mee, maar deze is prachtig en leuk met dat flower soft!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die tag zo in het blauw, leuk hoor. Super gedaan weer!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer een super kaart van jou! Mooi hoor die tag! Prachtig papier en erg mooie kleur!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Liesbeth wat gezellig dat je even op mijn blog bent geweest en wat een prachtige tag heb je gemaakt. balen he als dat disstressen mislukt. Ik vind het ook nog altijd moeilijk. groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat en schitterende Tag. Bij mij belanden er ook wel eens kaarten in de prullenbak hoor, alleen jammer als je wel tevreden was over je kleurwerk.
    Mooie kleur en wat een mooi papier van Bo Bunny.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi zeg!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In één woord; schitterend Liesbeth, erg mooi zo met dat blauw. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supergave tag liesbeth ! liefs Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige tag heb je gemaakt zeg, schitterend!!!! Zo mooi 'aangekleed'!!! Ik heb dit papier vanmiddag ook gekocht, is écht erruuugg mooi hè!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Liesbeth, ja wat kan je dan balen he als je op het laatste moment de bloel verprutst.
    Maar deze tag is geweldig mooi geworden.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke tag is dit geworden, ziet er perfect uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwwwww wat een prachtige Tag Liesbeth.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige tag Liesbeth,lief dat meisje,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind deze super mooi gemaakt meis mooi papier en dat jute is ook zo leuk !!op naar de volgende kerstkaart he

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er ook al weer zo super mooi uit. Heel erg verzorgd ook.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leukzeg :D en wat een leuk model

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Liesbeth, ook dit is een prachtige tag geworden.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig! Mooi papier. Bedankt voor het meedoen met de challenge van It's a Magnolia.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth