Volgers

woensdag 30 november 2011

Een kerstkaartje met de sketch van Nicole.

Hallo lieve allemaal,

Wat ben ik weer beloond met jullie lieve en leuke reacties op mijn laatste kerstkaartje, leuk hoor, "gewoon doorgaan aub" (lol)
Vandaag voor de verandering weer een kerstkaartje, veel anders is het niet op het moment maar ik probeer wel steeds wat anders.
Vandaag zag ik dat Nicole (ja die altijd die prachtige kaarten maakt met haar markers) een sketch heeft geplaatst op haar blog, of we mee willen doen.
Ja, natuurlijk doen we dat, gelijk aan de slag ermee en dan kan gelijk de andere challenge die ik nog had liggen mee, nl. Magnolia Down Under waar de uitdaging Let it snow is.
En dit is 'm geworden: Magnoliastempel ingekleurd met de copicmarkers, papier van Maya Design, mallen gebruikt van Spelbinders, Nellie Snellen, MD, bloemetjes WOC, bedeltje van een sneeuwvlok, veel sneeuwvlokjes gemaakt met de sneeuwpen, glitters en pareltjes, lintje en wondgaasje.
Het blauwe Cardstock heb ik dit keer met een perlenpen ijswit behandeld, helaas is dit weer niet zo zichtbaar op de foto.
Ik hoop dat jullie haar leuk vinden.
Wens ik jullie allemaal nog een fijne avond en tot de volgende kerstkaart?
Groetjes Liesbeth

18 opmerkingen:

  1. Jij bent nog sneller dan het licht! Ik lees net dat Nicole er een sketch op heeft gezet en een paar tellen later zie ik bij jou al een kaart voorbij komen:-) Erg mooi weer Liesbeth!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lieve kaart, prachtige kleuren en de sketch is echt mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit mooi gekleurd. En de sketch is schitterend vertaald.
    Mooi afgewerkt.'
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Liesbeth,
    Wat een prachtige kaart, en de stempel is ook zo leuk.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HAi,
    Leuke kaart heb je gemaakt.
    Ga ook wat met die sketch doen, heb hem al klaarliggen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo jij bent snel ;lol). Je kaart is pracht, Liesbeth. De sketch is heel mooi zichtbaar.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kaart Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schatje prachtig is dit kaartje in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart,lief dat meisje,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gedaan hoor!!! (een kanshebber als je het mij vraagt....)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhhh dit is ook weer een plaatje Liesbeth
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart, en het wit van je perlenpen zie je wel duidelijk hoor, als je de foto even uitvergroot. Succes hiermee.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ,t net of het echt sneeewt, heel mooi kaartje. Succes met de challenges, moet wel lukken zo.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje heb je vn de schets gemaakt.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel erg leuk geworden, Liesbeth!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card! Thanks so much for joining us at MDUC this week!

    Hugs Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi

    Wat een super leuke creatie heb je er van gemaakt héél erg mooi geworden
    Ik heb ook meegedaan leuk om te zien hoe verschillend de kaarten allemaal worden

    Ik ben ook meteen volger van je blog geworden misschien vindt je het leuk om volger van mijn blog te worden
    www.wiasscrapcards.blogspot.com

    Fijn weekend groetjes wia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kan het gewoon niet bijhouden bij jou deze schitterende kaart had ik ook nog niet gezien!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth