Volgers

vrijdag 11 november 2011

Een kerstkaartje zonder afbeelding deze keer.

Hallo medebloggers,

Na een dag poetsen en tussendoor (onder de koffie) mijn blog veranderen heb ik dit kaartje afgemaakt waar ik gisteren al aan was begonnen.
Ik vond de sketch zo mooi van Deconstructingjen dat ik me daar maar eens op heb gestort met het papier van Bo Bunny.
Ik heb mallen gebruikt voor de sprieten van MD en de rand onderin en de kerstster van Crealies.
De tekst heb ik op de computer gemaakt, en verder heeeel veel pareltjes gemaakt.
Weer eens helemaal wat anders in de galerij kerstkaartjes, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
En bedankt voor jullie lieve leuke reacties, ik blijf er ontzettend van genieten.
gr. Liesbeth

14 opmerkingen:

  1. leuk zo'n kerstkaartje met lekkere felle kleuren! en je bloglayout is ook prachtig!!
    groetjessssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt een heel ander soort kerstkaartje
    wel leuk

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Liesbeth, een aparte kaart heb je gemaakt. maar wel heel leuk.

    Fijn weekend, groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja waarom niet zonder plaatje?
    Is toch ook prachtig.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst supergave bloglayout Liesbeth.
    Het kaartje is anders dan anders van je hand, maar daarom niet minder mooi. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt eens heel iets anders, maar wat mooi ook.
    Heel mooi gecombineerd allemaal.
    Ik vind je bloglayout schitterend. Echt anders. Leuk. Ik had ook al getwijfeld hoor, maar zag nog niets anders dat me zinde. Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zeg, idd. eens heel iets anders Liesbeth, maar wel errug leuk!! Groetjes en fijn weekend, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nice blog posting. I'm just blogwalking and very interesting to stop here and read your post. I like this.

    But, dont forget to give us your comment into my blog ya.

    Thanks for share.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Liesbeth,

    Bedankt voor je berichtje. Ik kom hier ook eens even kijken en tjeempie, je hebt je Blog erg mooi gemaakt zeg. Ook je kerstkaartje is erg tof. Ik heb nog nooit geen plaatje gebruikt, maar je brengt me wel op een idee zo. Thanks;)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is ook weer een mooie kaart Liesbeth,
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig is dit stijlvolle kaartje, en je blog ziet er ook schitterend uit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een mooie blogachtergrond! Je kaart is ook erg leuk, best wel leuk he, om zonder plaatje of stempel iets te maken. Is weer eens wat anders. Het resultaat is super!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel anders en heel mooi. Leuke sketch.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth