Volgers

zaterdag 26 november 2011

En birthday Fairy van LOTV voor een kerstkaartje.

Hallo allemaal, ben ik weer met mijn tweede kaartje voor vandaag.
Ik had al 3 stempels van LOTV de girlie-collectie ingekleurd liggen en dit is mijn tweede in rood.
Alle drie trouwens met de copics, ik heb de smaak nu wel te pakken, maar misschien weer eens wat anders na deze drie kerstkaartjes met de copicmarkers.
Ook deze afbeelding vind ik weer zeer geschikt voor de kerstkaartjes bij het papier van Maya Design de wintercollectie.
De sketch is van My time made easy, ik heb er wel een beetje mijn eigen draai aan gegeven dus ik weet niet of hij door de keuring komt, maar goed, dat is toch alleen maar jammer en toch weer een kerstkaartje klaar.
Ik heb verschillende spellbinders weer gebruikt en MD kerstbloem. Ik heb ook een Inshapemal van Crealies gebruikt, ik zag een voorbeeld voorbij komen en dan denk je toch "die heb ik ook maar nog nauwelijks gebruikt".
De randjes heb ik of met Distress behandeld of wit geverfd met 'n dabber, maar goed dat jullie mijn handen niet zien, het is echt dabben.

Verder heb ik een lint gestrikt en een lintje met Merry Christmas verwerkt.
Nog wat sprietjes met pareltjes bij de kerstbloem maar die zijn nauwelijks zichtbaar op de foto
Ik ga het kaartje posten bij de volgende challenge: Fairy Tale Challengeblog
Stampin with the Dragon.
Groetjes Liesbeth
Op naar nummer 3 later vandaag.

11 opmerkingen:

  1. Een hele mooie stempel en heel geschikt voor kerstkaartjes. Heb ik eigenlijk nog niet aan gedacht om ze zo te gebruiken De in-shapemal is ook mooi gebruikt. Echt een supermooie kaart.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEWELDIG WAT BEN JIJ GOED OP DREEF zoveel mooie kerstkaarten als ik voorbij zie komen van jou dat is helemaal toppie! super mooie en leuk!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Liesbeth.

    Wat een schattige kaart, echt heel mooi.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. what a cute card ... i love red ! *g* thank you for joining us at Fairy Tale Challenge. hugs, becky

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so pretty! I love the shape of the card and the pretty poinsettia! Thanks for playing our Pretty Palette challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wow! Your card is so very pritty! I love your pritty coloration and all the little details you have add! Thank you for joining us at Fairy Tale Challenge! xx Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello
    this is a very nice christmas card and a sweet image.

    Thank you for joining us at Fairy Tale Challenge.
    **Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So beautiful! I love everything about it! Thanks so much for playing along with the MTME Pretty Patterns Sketch team!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your card is gorgeous! Thanks for joining us at MTME this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth