Volgers

zaterdag 26 november 2011

En het laatste LOTV kerstkaartje voor vandaag.

Dit is echt de laatste voor vandaag, weer een girlie van LOTV met copicmarkers.
De sketch is van Annabelle Stamps, ik vond hem er wel bijzonder uitzien maar het viel nog niet mee om hem goed te krijgen, en toen het was gelukt was hij nogal kaal.
Ik heb hem dus maar uitgebreid met eea. Takjes en kerstbomen van MD, papier is een kerstlijn van vorig jaar "Let it snow" ik heb er nog wat glimmend papier bij gebruikt en een stuk ziver gaaslint, een bedel met kerstboom om het af te maken, ticket is weer van Femke.
Nu wordt het tijd voor wat anders morgen, wens jullie nog een fijne avond, en bedankt voor het bezoek.
Groetjes Liesbeth

12 opmerkingen:

  1. Zo... jij bent lekker bezig, heerlijk zo,,n knutseldag!!! Dat schiet lekker op met de kerstkaarten!!!! Leuk hè de stempels van lotv, ben ik ook net mee aan het kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaartje keigaaf, ben ook helmaal weg van die stempels.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A great card. Thanks for sharing it with us at AnnaBelle's this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een prachtkaartje geworden. Je afsrukje is een schatje. En je hebt de kaart schitterend afgewerkt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ga je hard zeg...met al die kaartjes. De stempels zijn dan ook zoooo schattig. Je blauwe kaart met de label erbij vind ik ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En weg was mijn reactie ineens??? Ik was nog niet helemaal klaar...een fijn weekend nog!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Liesbeth, hij is wel erg mooi geworden zeg! vind de kleur ook prachtig! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Just gorgeous, so very sweet!
    TFS with AnnaBelle Stamps this week :)
    Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Adorable card........she's such a cutie! Thanks for playing along with AnnaBelle this week ....Good Luck and I hope we get to see more of your cards soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card! LOVE your image and your colour combo!
    Awesome take on the sketch!
    Thanks for playing along with us at AnnaBelle Stamps!

    Take Care,
    Kylie X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow!! such a beautiful take on the sketch, the super sweet image is a real highlight!!
    Thanks for joining the fun at AnnaBelle's this week! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth