Volgers

donderdag 17 november 2011

En nog maar een kerstkaartje met een magnoliastempel

Hallo allemaal,

Fijn dat jullie weer een kijkje komen nemen, in het kerstkaartjes tijdperk.
Ik heb er weer één klaar hoor voor de verzameling.
Dit is 'm geworden.
Zoals de trouwe bezoekers wel weten is dit één van mijn favoriete kleurtjes een soort van aqua/petrol.
Ik vind deze magnolia ook zo'n schatje weer. Ik heb haar ingekleurd met de copicmarkers, ik blijf maar veel oefenen.
De sketch die ik gebruikt heb is van Christmaschallenges waar hij weer wordt ingezonden.
Papier is van Docraft "let is snow". Verder heb ik embossingmal gebruikt met een beetje slangenhuidstructuur, een mal van Cheery Lynn, pons voor de rand, sterren uit pons en cuttlebugmal.
Perlenpen en tekst van Annerieke, verder nog glitters gebruikt op de vleugeltjes maar die zijn moeilijk zichtbaar.
Dank jullie weer voor de lieve woorden op mijn vorige kaartjes, ik weet dat er veel tijd in gaat zitten dus waardeer ik het erg dat jullie die tijd er aan willen besteden.
Groetjes. Liesbeth.
andere challenges: Cute Card Thursday: kleurcombi green grey
Ruby's Rainbow: something with wings



18 opmerkingen:

  1. Hele mooie kleur Liesbeth, het is een prachtige kaart geworden, helemaal geweldig met kerst!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Liesbeth, toch erg leuk hoor, gewoon een andere kleur dan rood en groen he? Ik kwam erachter dat ik zelf bijna geen 'traditionele'kaarten meer maak, gewoon toeval hoor. Je ponsrand is ook erg leuk.
    Erg lief dat je mijn naam noemt, maar....deze tekst is niet van mij en ik wil niet met andermans veren pronken, hihi.

    groetjes weer!
    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is really sweet, love this Tilda image, so beautifully coloured xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart voor je verzameling en zo te zien is hij al erg groot. Zou willen dat ik zover was.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Liesbeth, en ook een hele mooie kleur dat aqua/petrol.
    Alvast een fijn weekend en tot de volgende kaart.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is weer een hele mooie kaart
    en die kleur vind ik ook super

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattig kaartje, prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje. Prachtige kleuren en mooi gekleurd. Bedankt voor je deelname bij Chrismas Challenges {with sketches}. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Liesbeth, wat grappig wij wonen bij elkaar om de hoek. Ik woon in de Reeshof in Tilburg.
    Mooie creaties maak jij. Ben ook gelijk volger geworden. Ik kom zeker nog eens langs, tot de volgende keer. Lieve groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. a very sweet and charming card!

    thanks so much for playing along with us at Ruby’s Rainbow Challenges!

    hugs and kisses from germany,
    silvi xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ahhhh wat een lieffie Liesbeth. Succes met de challenge. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje Liesbeth!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A beautiful card

    Thankyou for joining us at RRC - hope to see you again soon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk kaartje, inderdaad een heel mooie kleur blauw!
    Lieve groetjes en een heel fijn weekend Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie fleurige kaart. Prachtige kleur!
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow, this is just beautiful!
    Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
    Have a great weekend, Debxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fabulous card

    Thank you for joining us this time at Ruby's Rainbow, hope you will join us again soon xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth