Volgers

dinsdag 8 november 2011

En weer twee kerstkaartjes af....

Hallo medebloggers, ben ik weer,

Vandaag heb ik 2 kerstkaartjes gemaakt, ben er de hele dag en een gedeelte van de avond mee zoet geweest.
Ik kreeg het maar niet zoals ik het in gedachten had, maar uiteindelijk ben ik redelijk tevreden.
Nummer 1:
Ik heb een Magnoliastempeltje uit de laatste kerstcollectie ingekleurd met distress.
Papier is van een kerstblokje van de Action, mallen gebruikt van spelbinders en Nellie Snellen en een doiley van Cheery Lynn, verder weer glitters en pareltjes. Ook heb ik de handwarmers behandeld met pareltjesmaterie.
De sketch is van het challengeblog van Hobbystempels waar ik het kaartje niet kan posten omdat ik weer eens niet goed heb gekeken. De challenge was een andere sketch.
Wel post ik het kaartje bij I Did it Creations. thema Christmas

Kaartje 2:
In een totaal andere kleurcombinatie, weer een magnoliastempeltje uit de nieuwste kerstserie.
Ik vind deze zo leuk omdat je er vele kanten mee op kunt, ik vind het op deze manier net een schilderijtje.
Papier is van Bo Bunny van vorig jaar kerst nog over, mallen gebruikt van spelbinders en MD, verder een satijnlint een koordje en een bedel. Nog wat sneeuw uit een potje voor de muts van Tilda en op de sneeuwvlokken, de tekst is van een stempelsetje van de Action van vorig jaar.
De sketch is van Stamptacular Sunday waar ik deze ga posten.
Deze post ik verder nog bij Magnolia Down Under: charms en bling
Ga ik nu nog even zien wat jullie gemaakt hebben en dan zal het weer een paar dagen wat rustiger zijn hier (denk ik)
Bedankt voor jullie lieve reacties en ik heb 80 volgers nu, op naar de 100, zal ik tegen die tijd eens moeten gaan nadenken hoe ik jullie daarvoor kan bedanken, maar dat lezen jullie dan hier weer.

Groetjes en fijne avond nog.
Liesbeth


22 opmerkingen:

  1. Jemig jij bent lekker bezig zek met je kerstkaarten vind ze allebei weer super s6 met de challenges!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze allebei super leuk al heeft de onderste mijn voorkeur erg leuk is ie met die rand met lint !succes met de challenge`s

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaartjes ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb net je vorige kaartje bewonderd en nu zie ik ineens dat je er nog 2 geplaatst heb:)
    je bent wel ijverig hoor!
    ik vind ze wederom superleuk.
    nr 2 is wel mijn favoriet, maar dat komt door de kleur denk ik ben gek op die kleurtjes..
    groetjesssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Liesbeth, wat een leuke kaarten. Vind vooral de paarse erg mooi. Bij de eerste kaart zijn de handwarmers erg mooi met dat pareltjesmaterie (ken het niet..)
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, jij hebt er de gang in. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt. Leuke stempels gebruikt die je mooi hebt ingekleurd. Ik vind dat paars ook wel schitterend voor de kerst.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Liesbeth, Ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben, dat er niet uit je handen komt, dan je zou willen.
    Maar toch vind ik je kaarten mooi geworden hoor.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Adorable card! Love the coloring and those pretty details, especially the snowflake charm! Thanks for joining us at Stamptacular Sunday! Hugs, Marcy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn beiden weer erg mooi hoor Liesbeth
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo jij gaat als een speer! Weer 2 prachtige maar wel heel verschillende kaarten!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Liesbeth,

    Jij bent goed bezig, al zo veel kerstkaarten. Ze zijn ook erg mooi, leuk in die verschillende kleuren.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt! En de action heeft vaak hele leuke spulletjes, ik kom er ook graag. Bedankt voor het meespelen bij stamptacular sunday en ik wens je veel succes bij de challenge. We hopen je snel weer te zien.

    Groeten,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaarten Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij hebt de vaart er goed in zeg! Ik heb kortom geen tijd momenteel en daar baal ik flink van! Hele mooie kaarten zijn het geworden.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind ze beide helemaal geweldig, leuke details en kleuren heb je gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Druk met de kerstkaartje en ze zijn allebei heel erg mooi. Mooi papier ook.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful cards!!

    Thank you for sharing with us at the MDUC bling and charm challenge this week.
    hugs, Janiel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh your cards are beautiful, Thanks so much for sharing your card with us this week at MDUC
    Hugs
    Karen
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nice card! Thanks for joining us at MDUC this week.
    Janne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wonderful card! Love the border around the image!
    Thanks so much for joining us at Stamptacular Sunday this week!
    Hugs!! Dee Sprytebyrd's Sentiments

    BeantwoordenVerwijderen
  21. lovely card thank you for joining stamptacular this week

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth