Volgers

maandag 21 november 2011

Good Luck kaartje voor mijn grote broer.

Hallo medebloggers.

Na een aantal dagen bankhangen ben ik vandaag toch weer mijn knutselkamertje gaan opzoeken (eigenlijk moest ik ook wel)
Mijn broer en zijn vrouw openen  woensdag hun winkel of eigenlijk hun tweede winkel en omdat ik daar helaas niet bij kan zijn en we op een later tijdstip gaan bezichtigen toch even een kaartje om morgen te versturen.
Altijd moeilijk om daar een geschikt kaartje voor te maken.
Nou is het een brood en banket-winkel dus vond ik deze Foreverfriend met taart wel geschikt.
Ik heb de sketch gebruikt van Hanna and friends, die vond ik wel geschikt voor wat ik in mijn hoofd had.
Ik heb het beertje ingekleurd met de copicmarkers en het papier is van Bo Bunny.
Verder weer verschillende mallen gebruikt van Nellie Snellen, spellbinders en Crealies deze keer.
Pareltjes gemaakt en een bloem met glimmermist bewerkt en de overige zijn van WOC., een lintje en bedel met een sleutel. Voor een opening vond ik die wel geschikt uit mijn kistje.

Het was even lastig om hem nog goed op de foto te krijgen, dus ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden. Ik moet zeggen dat ik die grote vlakken van deze beer toch wel lastig vond om in te kleuren met de copicmarkers.
Wens ik jullie nog een fijne avond en tot de volgende keer.
Groetjes Liesbeth

17 opmerkingen:

  1. Hallo Liesbeth, wat een leuke kaart heb je gemaakt en dat beertje is mooi ingekleurd.

    Groetjes, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een geweldige kaart! Heeft jou broer het allure van een heerlijke Teddy Beer!Dan klopt deze kaart helemaal haha!
    Groetjes jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi
    wat een leuke kaart
    voor de opening
    je hebt het beertje mooi ingekleurd hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieverd op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lovely card and a cute cute image ,)
    Thanks for joining us at Hanna and Friends this week.
    Hugs, Doreen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat je het Forever Friends beertje prachtig ingekleurd hebt. Het is een plaatje,ook het papier erachter vind ik echt super.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Liesbeth,

    Ik vind het lieve beertje mooi ingekleurd hoor. De papiercombinatie en kleuren zijn ook erg mooi, en het is een heel toepasselijke kaart natuurlijk.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje Liesbeth!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief afdrukje en wat een prachtig geheel!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your card is so cute! Thanks for joining us at Hanna & Friends!

    Hugs Jasmin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het beertje is heel mooi ingekleurd, denk dat je broer er heel blij mee zou zijn. Vindt het een plaatje.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie leuke kaart heb je gemaakt
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel lief kaartje, Liesbeth!!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ohh Liesbeth, wat is dat een supergaaf kaartje en zo lief dit beertje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Liesbeth, wat een leuke kaart heb je gemaakt en dat beertje is mooi ingekleurd.

    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth