Volgers

woensdag 23 november 2011

Het beloofde Sugar Nellie Rebecca kaartje.

Hallo bloglanders,

Wat een leuke positieve reacties allemaal op mijn vorige kaartje, dat is echt genieten om te lezen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf nog niet eerder zo tevreden was over het eindresultaat, en ik niet alleen, mijn dochter en collegaatje vonden het een schilderijtje, nou mooier compliment kan ik niet bedenken voor een amateurfreubelaar hihi.
Het kaartje dat ik vandaag gemaakt heb is de andere digi die ik besteld had bij Funky kids en heet Rebecca, ook weer ingekleurd met de copicmarkers.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het snoetje alleen leuker vond om in te kleuren, maar goed.
Het papier dat ik gebruikt heb voor dit kaartje is Jack and Jill, en ik heb geprobeerd niet teveel weg te plakken van het mooie papier.
De sketch die ik hiervoor gebruikt heb is van Pretty Patterns Sketch.
Verder heb ik bloemen gemaakt met een crealiesmal, glimmertjes erin en pareltjes gemaakt.
Ook heb ik een bedeltje en brad gebruikt, alle randen weer bewerkt met distress , mal van spellbinders waar ik bij de afdruk de voetjes heb laten uitsteken, nu komt deze dame voor mijn gevoel van het kaartje af stappen.
Ik heb alleen een tag aan de kaart toegevoegd om een tekst op te zetten en omdat ik dit stukje papier echt niet in de prullenbak kon laten verdwijnen.
Uiteraard......ben ik weer ontzettend benieuwd wat jullie er van vinden, als jullie het niets vinden mag je dat natuurlijk ook gewoon zeggen hoor!
Fijne avond verder....
groetjes Liesbeth

17 opmerkingen:

  1. Ik vind het een geweldig kaartje. Wat heb je de stijl van je kaart mooi aangepast aan de digi die je fantastisch hebt gekleurd. Heel mooi papier en schitterende bloemen.
    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben het helemaal met boven eens met marianne
    een geweldig mooie kaart

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje!!! Wat een mooie digi is dit zeg, schitterend ingekleurd ook!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend weer Liesbeth!!! Ik heb deze ook en moet gewoon snel tijd maken om er mee aan de slag te gaan...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Liesbeth, watr een schitterende kaart .

    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig kaartje, mooi ingekleurd echt prachtig
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en heel mooi ingekleurd,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ook weer prachtig!!!
    Erg rustgevend......

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Liesbeth, het is inderdaad net of ze zo bij je binnen komt lopen. Hele mooie digi en prachtig ingekleurd, super.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat staat ze daar toch blij:) Weer super ingekleurd, helemaal prachtig!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie kaart Liesbeth
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt 'm geweldig mooi ingekleurd, ik dacht in het eerste opzicht dat het een gekocht plaatje was. Leuke kaart. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat mooi Liesbeth!! Een super mooie kaart heb je gemaakt met een hele mooie digi en je hebt geweldig gekleurd! Een kunstwerk!! groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een lieffie Liesbeth, vooral de tag errug mooi. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi kaartje! We kregen net een kaartje dat heel kunstig van papier is gemaakt, maar de dames in de groep zijn het eens dat jouw kaartje veel mooier is!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth