Volgers

dinsdag 15 november 2011

Is deze digi niet super schattig!

Hallo, daar ben ik weer mensen,

Ik heb vandaag ook nog een kaartje gemaakt met één van de drie digi's die ik gewonnen heb bij Sketches by Carly vorige week.
De digi's zijn van Whimsy and stars studio, dit is de eerste ik vond hem gelijk mijn favoriet.
Ik heb de digi ingekleurd met de copicmarkers en omdat ik lekkere vrolijke kleurtjes gebruikt heb voor deze twee vriendinnen heb ik de kaart verder qua kleur helemaal rustig natuurlijk gehouden.
Ik heb alle technieken zowat gebruikt op dit kaartje, embossing, stanzen, ponsen en 3d foam.
De sketch is van Sweet Sketch Wednesday waar ik hem ga posten voor de challenge, kan nog net.
Verder bloemetjes van WOC, swirls van MD, tekststempel is een gedeelte van een grote blok mbt. vriendschap, verder nog wat pareltjes gemaakt.
Ik ga hem verder posten bij Hookedoncraft challenge opdracht something punched. en
Pollycraft Monday waar de uitdaging vriendschap is, net als bij Challenge up your life.
Ik vind hem weer totaal anders geworden ook zo tussen de kerstkaartjes-reeks.
Dan ga ik nu jullie nieuwste creaties bewonderen.
Bedankt voor jullie bezoekjes, zo trouw en lief telkens weer.
Groetjes en fijne avond nog.
Liesbeth

21 opmerkingen:

  1. Ze zijn super schattig!!! Je gaat weer als een speer!! Hele mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a sweet card, I love that digi, really cute .. and congrats on your win... good choice :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt een super lief plaatje! Leuk hoe ze er zo uitspringen qua kleur bij de verder rustige kaart, heel leuk gedaan!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zeker een leuke digi
    heel leuk kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje,ook een leuke stempel.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er erg mooi uit! Je kerstkaartje van de vorige post is ook prachtig!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh this is so so pretty!! Gorgeous image & spray of flowers. Thanks so much for joining us this week @ Sweet Sketch Wednesday :)

    Genevieve SSW DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. what a perfectly sweet image. I love your take on the sketch and you color scheme is gorgeous. Thanks for sharing your adorable card with us.
    Nancy SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Liesbeth,

    Thank you for creating such a beautiful card. I love your stamped image and how delicately you've colored it. Your card is very soft and special. Thank you for sharing this with us at Hooked on craft Challenges!

    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I Liesbeth, it's lovely to have you back. Your card is very pretty great image and lovly colours I love how you keep it very nutural and coloured the friends. Pretty embellishments lovey finishing touch.
    Great job and thanks for sharing your card with us at Sweet Sketch Wednesday and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zuckersüß.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei CUYL.
    Liebe Grüße Doreen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is geweldig, net als je kaartje!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is lovely Liesbeth. The image really pops against the all neutral background on this card. wonderful textures from embossing add such interest too. thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday!
    All the best,
    Sharon SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goh, je hebt de gang er aardig in. Deze is wel heel schattig geworden. Lief stempeltje en wat mooi ingekleurd. Mooi die zachte kleurtjes.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig stempeltje en prachtig kaartje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, je hebt gelijk hoor, zo'n lieve stempel. Het papier, de bloemen en pareltjes passen er helemaal bij, erg mooi!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg leuk Liesbeth! En je digi is inderdaad een schatjuh!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sehr süß geworden.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei CUYL.
    Liebe Grüße Doreen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. this is so pretty! Thank you for joining the Pollycraft challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is so pretty and such a beautiful image!
    Thanks for playing along in our Friends / Friendship challenge this week over at Pollycraft :o)
    Hugs,
    Cazza
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth