Volgers

vrijdag 25 november 2011

kerstkaartje met Anton Pieck afbeelding.

Hallo medebloggers,

Even een heel kort berichtje voor vandaag met een "vlug kerstkaartje", geen kleurwerk deze keer.
Mallen gebruikt van Spellbinders, en de kerstbomen van MD, het hoekje is een Nellie Snellen. verder heb ik het een beetje in de kleuren van het Bo Bunny papier gehouden, dus overwegend kraft/bruin tinten met een ietsie aqua. veel pareltjes gemaakt met verschillende kleuren perlenpen, tekst op de pc gemaakt
Verder een stukje jute en dat was het wel met een stukje koord in de kleur aqua.
Ik heb geen sketch gebruikt van een challenge, ik kwam maar moeilijk op gang vandaag.
De reden: de dvd/2cd van Symphonica in Rosso viel op de deurmat en aangezien de knutselkamer geen tv heeft.......jullie snappen het al, maar het gaat goed komen hoor morgen en overmorgen.
Maar vandaag nog even nagenieten van het concert waar we oktober geweest zijn.
Groetjes en fijn weekend alvast.
Liesbeth

11 opmerkingen:

  1. Wat een nostalgie, heel erg leuk, prachtig die kleuren ook!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een herkenning. Ik heb wat 3D kaarten gemaakt met Anton Pieck! Maar leuk hoor zo op die kaart. Schitterend gecombineerd zo met het DP.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelijk heb je even nagenieten van zoiets moois. Ook het kaartje is mooi.
    Fijn weekend, Liefs ANS

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohwwww Liesbeth...wat een prachtig kaartje
    ik ben gek op plaatjes van Anton Pieck zijn tekeningen zitten altijd vol details.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig wat een mooi kaartje ook het vorige kaartje is een hele mooie groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje is dit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is en blijft een leuke kaart ook al is het een vlugge!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anton Pieck...echt winters, prachtig kaartje geworden. Ik ben ooit in het museum geweest, de moeite waard hoor. Kan me voorstellen dat je eerst naar Nick en Simon moest kijken, die keuze zou ik ook maken ;-).

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk Liesbeth! Snel en toch super...ik krijg het niet voorelkaar:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Liesbeth, heel mooi kaartje, de kleurencombinatie is prachtig.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Liesbeth ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth