Volgers

vrijdag 18 november 2011

Kerstkaartje met Don en Daisy.

Hallo medebloggers,

Ook een warm welkom aan mijn nieuwe volgers, leuk dat jullie een bezoekje brengen, ik hoop jullie regelmatig terug te zien hoor.
Dit is de ingekleurde stempel geworden, met de copicmarkers, in niet traditionele kerstkleurtjes.
Wel zo leuk om te maken hoor anders gaat het maar saai worden (niet echt!)
Het papier is weer van alles wat, verschillende glimmende papieren in warm paars/rood, één geembossed (helaas niet veel meer van te zien) en Basic Grey Jovial van vorig jaar.
Verschillende mallen weer gebruikt van Crealies en MD, en een joy embossing mal.
Verder wat glimmers en glitters, sneeuwvlokje enzo.
De sketch is van Sketch N Stash.
En dit is het kaartje, dus brandt maar weer los......
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende (kerst)kaart.
groetjes Liesbeth

21 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Het stempeltje is ook schattig zeg.
    Groetjes Astrid & larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lief stempeltje, een geweldig mooi geheel, leuk zo met die sterren op de rand!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Liesbeth, wat een lieffie en wat leuk in deze orginele kleuren. Valt lekker op tussen de traditionele kerstkaarten. Ik vind hem leuk!
    Ik Ga nog even je "oude" creatiesbekijken, loop wat achter met bloggen
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje, Liesbeth. Vind het stempeltje wel heel gaaf!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Liesbeth, eerst wil ik je bedanken voor je leuke en lieve reactie's die je steeds weer geef op mijn kaarten.

    Dan nu je kaart, ik vind hem echt heel leuk en heel mooi ingekleurd.

    Fijn weekend, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. IK vind hem ontzettend leuk. Die sterren op de rand is heel leuk gedaan. En je afdrukje is een schatje.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Liesbeth
    wat een schitterend kaartje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi liesbeth wat zijn die stempeltjes van Don & Daisy toch schattig he en wat heb je een leuke kaart gemaakt ik vind je kleuren prachtig echt heel orgineel om geen traditionele kleuren te gebruiken al hou ik ook van traditioneel ik vind dit ook Super leuk !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schattig stel op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje is helemaal toppie, ook de kleuren prima hoor. Dat mag toch gerust 'niet traditioneel'.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk ben dol op deze afbeelding ik heb hem zelf ook! Mooie kaart!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart,leuk die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een super leuke kaart, Liesbeth, ik hou van ''niet-traditionele'' kerstkaartjes!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Liesbeth.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh wow what a gorgeous card, lovely image and the border looks fab

    thank you for joining us at SnS

    sue
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat eenleuk kaartje!
    ik vind die kleurtjes juist leuk!!!
    fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een super lief/leuk kaartje, heel mooi ingekleurd. De stempel is prachtig.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fab card - love the image and colours and the spotty borders is wonderful! Thanks for playing along with us at SketchNSTash this time around, Juliexx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zoooooooooo lief, die stempel.Ik vind de kaart helemaal mooi!! liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is is leuk een kaartje in niet de traditionele kleuren en ik zie het geëmboste kaartje toch nog heel goed hoor, is mooi als achtergrond. Je babykaartje vind ik ook heel lief gemaakt.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth