Volgers

zaterdag 26 november 2011

Kerstkaartje met LOTV Pom Pom.

Hallo allemaal.

Zoals beloofd ben ik vandaag weer aan de slag gegaan op mijn hobbykamertje, nu met een CD aan, kan ik lekker meezingen (ik weet niet of mijn mede huisbewoners dit zo leuk vinden?)
Maar goed, het heeft voor dit moment dit kaartje opgeleverd.
Ik heb een stempel van Lili of the Valley gebruikt, niet een echte kerststempel maar wel bruikbaar voor dat doel vind ik, hij heet Pom Pom en ik heb gekleurd met de copicmarkers en veel glitter gebruikt.
Het papier is van Maya Design en een stuk Kraft voor de kleine tag.
De sketch is van CLP waar ik hem ga posten, net als bij One Stop Craft Challenge, Christmas Fairies.
Verder heb ik mallen gebruikt van Nellie Snellen en MD,  ik heb verschilllende randen bewerkt met witte verf, en oa.de afbeelding met distress Walnut Stain.
Ik heb nog een extra foto gemaakt met de losse tag.

Bedankt weer voor het langskomen, ik vind het leuk om te lezen wat jullie hier weer van vinden.
Bedankt voor het nemen van de moeite om een reactie achter te laten.
Groetjes en fijne zaterdag verder, en tot later...
Liesbeth

6 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje en de kleur is perfect.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth, wat een schitterend kaartje en wat een leuk idee om deze stempel nou eens voor een winter / kerstkaart te gebruiken. Zo zie je dat 'ie daar ook prima voor geschikt is. Erg geslaagd! Groetjes en fijn weekend, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze heb je ook prachtig gemaakt,super stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind alledrie de kaarten leuk Liesbeth, maar deze is toch wel favoriet bij mij! Ik vind blauw momenteel zo mooi:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kleuren, mooi kaartje hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een mooie blauwe uitvoering! Super schattig!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth