Volgers

zondag 27 november 2011

Kerstkaartje met Magnolia in rose/kraft voor het Krea teja Team challenge 3.

Goede zondagmiddag allemaal,

Wat een rotweer is het vandaag, ik ben al helemaal uitgewaaid vanmorgen met het uitlaten van onze hond, en nu regent het pijpenstelen. Prima knutselweer dus.
Nu zullen jullie misschien wel denken, "doet ze nog wat anders dan kaarten maken?"
Nou, eigenlijk op het moment niet zo veel,  maar dat heeft zo zijn reden.
Mijn echtgenoot komt vanavond thuis van een studiereis naar Bulgarije,  hij is vorige week zaterdag vertrokken en ik was dus de hele week Home Alone.  Dus niemand die me roept voor koffie of om samen een potje Carcassonne te spelen, dus een goede gelegenheid om mijn kerstkaartjes op orde te krijgen.
Na vandaag zal het dus weer wel wat minder bloggen en knutselen worden.
Vandaag post ik een kerstkaartje speciaal gemaakt voor het Krea Teja Team Challengeblog, waar de uitdaging is Kraft met rose.
Ik heb deze Magnolia kerststempel deze keer ingekleurd met de distress en ik heb een (vind ik zelf) mooie kleur rose gebruikt, niet zo'n felle kleur maar een warme rosetint met kraftpapier.
Het DP is van Bo Bunny, en ik heb Color Core rose gebruikt.
Verschillende mallen gebruikt van Spellbinders, Cheery Lynn en Crealies, een tag van kraft met een tekst stempel Merry Christmas erop ( niet gefotografeerd) met een bedel en verder wat pareltjes gemaakt. Ook heb ik de afdruk nog afgewerkt met een stempel sterretjes met distress Walnut Stain net als de verschillende randen van het DP en bloemen.
De cardstock heb ik met Off White dabber behandeld, verder een mooi stukje open kant.
Hij is dus speciaal voor deze challenge gemaakt.
Bedankt weer voor jullie reacties, ik waardeer dat heel erg hoor, vooral als de productie zo hoog ligt (lol)
Groetjes en toch een fijne zondag verder.
Liesbeth

23 opmerkingen:

  1. Wauw deze is echt mooi en super ingekleurd!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart liesbeth!! de kleuren zijn inderdaad mooi!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij gaat ook als een speer!!! Weer een prachtig mooi geheel, prachtige kleuren en die bloem, super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Raad eens wat......vandaag ben ik met precies hetzelfde bezig geweest!
    Jouw kaart is enig en Tilda is prachtig ingekleurd! Het klinkt bijna of het jammer is dat er een eind aan je Home Alone periode komt, hahaha!!!!! Ik weet precies wat je bedoelt hoor, als je alleen bent kun je oneindig doorgaan zonder afleiding. Mijn man doet nu al 7 weken de huishouding en ik heb nog nooit zo veel kunnen scrappen, heerlijk en ondanks de late start komen de kerstkaarten helemaal op tijd af!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje Liesbeth!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooi kaartje Liesbeth
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart heb je gemaakt

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wow, supermooi dat roze met craft. Het weer schitterend.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Liesbeth je gaat werkelijk als een speer je kijkt even niet op het blog en jij hebt meteen 3 schitterende kaarten gemaakt! Prachtig hoor!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Erg mooi in dat rose.
    Groetjes Astrid & larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een lief kaartje in die schattige kleurtjea.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Net als Irene ben ik vandaag ook met deze aan de kleur geweest...maar daar is het bij gebleven:-) jouw kaart is en elk geval erg mooi Liesbeth!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Krea Teja.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje is dit geworden. En zoals je zegt een heel mooie combinatie van een mooie kleur roze en kraft. Mooi ingekleurde stempel en ik heb nog nooit van Off White dabber gehoord. haha.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super lief kaartje is het geworden Liesbeth.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Liesbeth , ik vind je kaart super mooi !! Prachtig ingekleurd en je hebt het roze met kraft goed verwerkt. Wat een mooi kant is dat.... Bedankt voor het meedoen bij KrejaTeja. Succes ! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig gedaan ...leuk dat je meedoet met onze challenge...
    liefs raffa

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een geweldig leuke kerstkaart heb je gemaakt!
    leuk dat je meedoet met onze challenge!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kerstkaartje, heel leuk ook!
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele mooie kaart met een lief stempel en heel mooi gekleurd! Mooie details en een heel mooi kantje! Bedankt voor het meedoen met onze KreaTeja challenge. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi,
    leuk ook om dat labeltje er zo achter te doen.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Liesbeth, het is een heel leuk kaartje!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Krea Teja! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Liesbeth, wat een mooi roze kerstkaartje is dit geworden zeg! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth