Volgers

dinsdag 15 november 2011

Kerstkaartje met magnolia voor het Nederlandse Kaartenuitdagingenblog

Hallo medebloggers,

Vandaag ben ik weer heerlijk aan het freubelen geweest nadat alles er weer spik en span uitzag in huis.
Ik heb een wat oudere magnoliastempel ingekleurd met de copicmarkers aan de hand van papier van vorig jaar kerst. Ik heb haar in hele neutrale natuurtinten gehouden.
Ik heb de sketch gebruikt van het Nederlandse kaartenuitdagingenblog, ik vond de sketch gelijk zo mooi die Aletta daar gemaakt heeft.
Verder heb ik kraftpapier gebruikt veel verschillende mallen, jullie kennen ze onderhand wel denk ik, alleen die nieuwe spelbinders (rond onder de afbeelding) maar daar is niet zoveel meer van te zien.
Verder heb ik mooi verschillende kleuren en breedten organzalint gebruikt en een mooie kerstboombedel.
Bloemen een beetje van mezelf en een paar roosjes van WOC.
Teks-stempelt is van Nicole Verkooijen.
Nog wat glitters( als je goed vergroot zie je ze een beetje.
Ook wil ik dit kaartje posten bij The Dutch Magnolia Chickies, kerst met een magnoliastempel.
Ik ben weer erg benieuwd naar jullie mening.
Groetjes en tot later.....
Liesbeth

22 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart zeg!! Leuke en vooral mooie kleurtjes. Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwww Liesbeth
    wat een prachtig kaartje!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig geheel Liesbeth, hele mooie kleuren ook weer gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw je kaartje is prachtig en deze Tilda is ook zo`n lieffie !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele mooie kaart
    leuk tilda zo ingekleurd
    leuk hoor op craftpapier

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een heel mooi kaartje in mooie zachte kleuren!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een schatje Liesbeth!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige uitwerking van de schets . .. mooie kaart hoor
    leuk dat je meedoet bij de Nederlandse kaarten Uitdaging . . .groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Liesbeth,leuk die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Liesbeth,

    Je hebt alle kleuren mooi op elkaar afgestemd. Mooie kaart is het geworden. Bedankt voor je deelname aan de NKU!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is heel erg mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi, heel mooi. Je Tilda is schitterend ingekleurd en wat een mooie rand met lint zit erop.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Liesbeth!!! wat heb je weer een mooie kaart gemaakt!!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai Liesbeth,
    Ik vind je kaartje beeldschoon.

    Bedankt voor het meedoen en succes met de wedstrijd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart.

    Leuk dat je meedoet aan de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaart zeg! leuk dat je meedoet met de kaartenwedstrijd. veel succes.
    Groeten Judith
    www.kaartenuitdagingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een suer schattig kaartje heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet bij NKU, ik wens je veel succes met de challenge.

    Groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kaartje en wat leuk dat je
    meedoet bij DMCC

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart is dit zeg!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van de Nederlandse Kaartenuitdagingen.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een hele mooie kaart geworden ,ook mooie kleuren gebruikt
    bedankt voor je deelname bij DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig kaartje. Die natuurtinten doen het ook goed voor kerst.
    Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van de Nederlandse Kaarten Uitdaging :-).

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk kaartje! Bedankt voor het meedoen met de kerstchallenge van The Dutch Magnolia Chickies.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth