Volgers

maandag 7 november 2011

Kerstkaartje met verborgen tag.

En dit wordt echt de laatste voor vandaag medebloggers.
Bedankt voor al die lieve reacties op mijn vorige twee projectjes en wat leuk dat er bij de reacties 2 meldingen zijn die dezelfde blog-layout hebben uitgezocht bij Sieta, en ik had ze daar toch echt nog niet eerder ontdekt, wat een toeval.
Misschien dat ik later nog een andere ga uitzoeken bij Sieta want ze heeft er zoveel mooie op staan om te gebruiken maar ik wil er toch nog even van genieten hoor, sorry Marianne en Annette.
Mij tweede kerstkaartje van vandaag is wel met rood.

De sketch is van Dutch Card Lovers, ik heb er alleen wel een verborgen tag in verwerkt.
Stempel is een oudere Magnoliastempel, ingekleurd met distress, het designpapier is weer van een ander Action kerstblokje en colorcore cardstock in rood en gebroken wit.
Ik heb verder verschillende stempeltjes gebruikt van Kruidvat, mallen van Nellie Snellen en MD, weer de circel van spelbinders en de beentjes eerst uitgeknipt.
Aan de tag heb ik een rood koordje bevestigd met een bedel van een kerstboompje, verder weer veel glitters.
Ik post ook deze weer bij Christmas Stampin Al year.
Ik hoop dat het jullie goedkeuring kan wegdragen.
Tot het volgende (kerst)kaartje.
gr. Liesbeth

15 opmerkingen:

  1. wat originele met die tag er zo uit, bedankt voor het meedoen met dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth,
    Wat lees ik nu?, mede bloggers met het zelfde bloguiterlijk? hahaha.
    Nou ik voel me zeer vereerd hoor dat jullie mijn creaties mooi vinden en graag gebruiken.
    Ook ik heb deze als een van mijn favo staan.
    Je kaarten zijn stuk voor stuk prachtig geworden.Ook je bedeldoosje ziet er geweldig mooi uit.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk kaartje geworden Liesbeth.
    en wat ben je lekker creatief bezig geweest zeg, goed hoor!.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Druk bezig geweest, het zijn ale drie mooie creaties, het doosje vindt ik echt schitterend dat mag zeker een mooi plaatsje krijgen.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat heb jij veel schitterende kaarten gemaakt in dat eventjes dat ik jou blog niet heb bezocht! Het bedeldoosje is geweldig maar ook de bruin tint kaart vind ik super!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij gaat lekker Liesbeth!
    Deze kaart is ook weer prachtig, leuk die tag!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is gorgeous Liesbeth, love the colour combo and that tag too, love it xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend gaaf zeg met die verborgen tag leuk gedaan hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. helemaal leuk met die verborgen tag! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk die verborgen tag erin,mooie kaart
    bedankt voor het meedoen met dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Liesbeth,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk gedaan Liesbeth. Gaaf de tag en de stempel is schattig... mooi kleurwerk ook.
    Leuk dat je meedoet met DCL!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  13. superleuk kaartje!!!
    heel leuk detail die tag!
    groetjessssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thanks for joining us at Christmas Stampin' All Year Long!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super kaartje, leuk zoals je die tag verwerkt hebt. :)
    Bedankt voor eht meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth