Volgers

maandag 7 november 2011

Kistje voor mijn bedeltjes gepimpt.

Hallo medebloggers,

Vandaag afgemaakt waar ik voor de vakantie al aan begonnen was, nl een kistje waar ik mijn bedeltjes inkan bewaren, ik heb er ondertussen al zoveel laatst ook nog hele mooie gewonnen bij het Nederlandse Kaartuidagingenblog en die verdienen een mooi kistje.
Kistje is van de Action en ik heb het beplakt met colorcore papier in verschillende kleuren blauw en groen, samen met Maja designpapier.
Verschillende mallen gebruikt, Cheery Lynn, MD, Crealies, en alle randen beinkt met distress Walnut Stain. Ook heb ik nog kleine bloemetjes gemaakt met een pons en afgewerkt met pareltjes in het groen.
Mooi rand met kant, een organza strik, bedel en bloemen van Wild Ochid Crafts.


Heel moeilijk om vast te leggen op de foto zodat alles goed zichtbaar is, dus in 3 keer dan maar.
Ik ga dit kistje posten bij de challenge van Kreateja waar het met bloemen moet zijn maar geen kaartje.
Hij krijgt in ieder geval een mooi plekje op mijn hobbykamertje, maar jullie reacties vind ik natuurlijk wel  supers om te lezen.
Bedankt voor het langskomen en wellicht tot later.
Groetjes Liesbeth

11 opmerkingen:

  1. Hoi Liesbeth , wat een super mooi kistje heb je gemaakt. En wat een leuk idee , een kistje voor je bedeltjes. Ik heb er ondertussen ook zoveel dat ik ook wel een kistje nodig heb. Bedankt voor het idee. En bedankt voor het meedoen bij KrejaTeja ! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth,

    dat is echt een heel mooi doosje.
    Fijne avond en groetjes van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk idee ! Prachtig gepimpt hoor. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gedaan. Echt leuk om dit op je hobbykamertje te hebben staan zodat je er telkens even naar kunt kijken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is toch geweldig! zo'n gaaf doosje op je hobbykamer! ziet er erg leuk uit! en super leuk dat je meedoet met onze challenge!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooi kistje en heel handig.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk idee, wil ik ook al zo lang eens maken :) hihi..
    Leuk dat je meedoet bij Krea Teja!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi Liesbeth! Ik ben met hetzelfde doosje aan het stoeien voor mijn vriendin die vrijdag gaat trouwen... Bedankt voor het mee doen aan de challenge van Krea Teja!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kistje is dit geworden zeg, je brengt me zelfs op een idee, haha. Ik heb die bedeltjes nog allemaal in losse zakjes zitten, maar dit is veel overzichtelijker zeg. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij Krea Teja! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth