Volgers

zaterdag 5 november 2011

Merry and bright kerstkaartje met Magnoliastempel

Hallo medebloggers,

Vandaag heb ik me even lekker uitgeleefd op een kerstkaartje, ik moet er nog zoveel maken, dus inspiratie of niet.....
Ik ben wel tevreden over het eindresultaat.
Ik heb de sketch gebruikt van Dutch Magnolialovers met een kleine tag met tekst.
Papier is een combinatie van Tim Holtz en Action gecombineerd met Kraftpapier.
Stempel heb ik ingekleurd met distress, verschillende creatables gebruikt en een stukje jute met een bedel daarbij en een lintje gestrikt.
Veel glitters gebruikt maar zoals altijd is dit moeilijk te zien op de foto.
Ik ga dit kaartje posten bij DML, en bij Just Magnolia.
Ik hoop dit weekend nog in de gelegenheid te zijn om jullie werkstukjes te bewonderen.
Fijn dat jullie ook bij minder leuke gelegenheidskaartjes een reactie hebben achterlaten.

Bedankt weer voor jullie bezoek.en een fijn weekend allemaal.
groetjes  Liesbeth.

13 opmerkingen:

  1. hoi
    wat een leuke kerstkaart is dit zeg! en succes met je kistje.. ik zie hem graag tegemoet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergaaf kaartje Liesbeth, heerlijk koel. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kerstkaart Liesbeth, ik ben ook helemaal weg van je mooie bloem!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart Liesbeth! Heerlijk die blauwtinten voor de kerst... Ik moet ook nog TE veel kerstkaarten maken voor dit jaar! Kijken hoever we komen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Liesbeth.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Liesbeth. Mooi zo in het blauw en je afdrukje is weer heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow ik vind beide kaarten prachtig! Mooie kleurcombi! Schitterend ingekleurd!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje Liesbeth, prachtig die blauwtinten!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi kaartje erg lief ook de kleuren zijn prachtiggroetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful sweetie, thanks for joining us at JM/HS this week ♥ Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een mooie kaart, de kleurencombi vind ik echt mooi!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    geweldig papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth