Volgers

dinsdag 29 november 2011

Nostalgisch Magnolia Kerstkaartje.

Hallo allemaal,

Een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers, ik ben steeds telkens verbaasd als er steeds nieuwe bijkomen, wel harstikke leuk hoor, hoe meer hoe liever.
Binnenkort ga ik jullie bedanken voor de lieve reacties in de vorm van een candy, dus hou mijn blog in de gaten.
Vandaag toch weer een kaartje gemaakt, ik heb nog niet genoeg kerstkaartjes dus ik ga nog maar gewoon even verder, zo vervelend is het ook niet om te maken, ik vind het eigenlijk heel leuk, zoveel variatie in de mogelijkheden.
Ik heb een oudere magnoliastempel (één van mijn favorieten) gebruikt en er een nostalgisch vintage-achtige draai aangegeven.

Ik heb haar ingekleurd met de copicmarkers en het was best moeilijk om de kleur goed te krijgen, ik heb nl. niet zoveel kleuren copic-kleuren maar het is aardig gelukt, vraag me niet welke kleuren ik over elkaar gebruikt heb want dat weet ik echt niet, ik heb net zo lang geprobeerd tot het bij het papier kwam.
Ik vond deze oud-rose kleur nl. wel mooi uit het papier.
Ik heb verschillende papierlijnen gecombineerd wat Maya en Pion en een Action vintageblokje, gecombineerd met craft.
De sketch is van Mojo Monday.
Ik heb alle randen met de distresser behandeld, en met distress Walnut Stain behandeld.
Mallen gebruikt van Spelbinders, Nellie Snellen en de bloem gemaakt met een Crealies mal, verder roosjes van WOC, een kantje doorregen met een organzalintje, een bedel van kerstbellen, een wondgaasje en een stuk gedroogd blad achter de bloemetjes dat nog heerlijk ruikt ook.
Verder pareltjes gemaakt met de perlenpen en hier en daar wat glittertjes op de bloemen.
Ik ga dit kaartje verder mee laten doen met de volgende challenges:
Dutch MagnoliaLovers: back in time
MagnoliaLicious : Christmas
TOMIC Vintage and lace.
Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoek en reacties, I love it.
Groetjes Liesbeth

16 opmerkingen:

  1. wow supermooi kaartje!
    mooie kleurencombi :)
    groetjesssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Liesbeth, wat Een mooie kaart in prachtige kleuren, je hebt de kleur copics er goed bij gevonden.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Liesbeth,
    je vintage kaart is prachtig:0) de spelbinders mal vind ik erg mooi! leuk dat geregen lint!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschoon geheel.
    De kleuren zijn ook perfect.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Liesbeth! Wat geweldig dat je met maar weinig Copics het jurkje zo prachtig hebt gekregen, super knap van je!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is ook nu, heel mooi.
    Kleurencombinatie is echt heel mooi.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alweer zo'n mooie kaart! Je hebt er volgens mij al een heleboel!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is beautiful, what a pretty card, love the shades of pink and the gorgeous flowers xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kerstkaart, Liesbeth! De stempel mag van een oudere serie zijn, maar ik blijf hem leuk vinden.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowww wat een bijzondere mooie kaart, prachtige kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een mooie kaart Liesbeth! Leuke combinatie zo met dat kraft, mooie details erop, en je kerstklokjes zijn zo lief!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig kaartje, mooie kleur.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi weer Liesbeth! En je jurk is geweldig geworden...welke nummers ook nog maar...hihi!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Liesbeth,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    En wat een mooie kleur papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kerstkaart, Liesbeth!
    mooie kleuren en details ook!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Liesbeth, wat een prachtige kaart is het geworden.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth