Volgers

donderdag 10 november 2011

Vintage kerstkaartje in mint en beige/kraft.

Goede avond medebloggers,

Het is me tussen de bedrijven door toch nog gelukt om een kaartje te maken.
Geen kleurwerk maar een vintageplaatje.
De sketch die ik gebruikt heb om dit kaartje te maken is van Sketch Saturday waar ik dit kaartje ga posten.
Ik heb hem ook gepost bij Dutch Dare Card Challenges waar hij nu zelfs 4 keer staat, problemen met de link helaas.
Verder bij ABC Christmas Challenge met thema wintersport.
Het design- papier is van Websters Pages, ik heb een randpons en verschillende mallen gebruikt van MD (roosjes en blaadjes) en de mintkleurige roos is van WOC, en mijn nieuwe Spelbinders in de hoek.
Verder een mooie kant met een lintje er doorheen geregen en een bloemachtige ster met crackle behandeld (niet zo goed te zien helaas!) Verder nog wat pareltjes.
Alle randen heb ik met distress behandeld.
Ik heb nog heel veel in mijn hoofd zitten wat eruit moet maar wanneer ik dat ga plaatsen weet ik nog niet want de huishoudelijke karweitjes hebben even voorrang.
Ik hoop tussendoor nog jullie blogs te kunnen bezoeken, alvast bedankt voor het langskomen en een fijne avond.
Groetjes
Liesbeth

20 opmerkingen:

  1. Hallo Liesbeth, wat een moie kaart alweer. Vind het vintageplaatjeerop ookerg leuk. Je hebt prachtige details gevruikt.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een beeldig kaartje
    heel mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Liesbeth, mooi zeg, en wel een stuk sneller natuurlijk met zo'n kant en klaar plaatje. Hij is er zeker niet minder mooi mee, een prachtige kaart!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje weer. Mooie kleurencombinatie. Ik ken trouwens wel 3x is scheepsrecht, maar 4x plaatsen???
    Succes met de Challenge.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Liesbeth,

    hele mooie kaart heb je gemaakt.
    De kleuren passen heel mooi bij elkaar.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal mijn ding Liesbeth, super mooie kaart!!! Lieve afbeelding ook!!!

    groetjesnTinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Liesbeth,
    Wat is je vintagekaart mooi geworden en leuke kleuren heb je ervoor gebruikt.
    Suc6 met de challenges.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love this card! The image is so wonderful and vintage. Thanks for playing ABC CHristmas W is for Winter Sports Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. great card!!!
    Thank you for fun with us this week.
    mocca22 DDCC :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je weer een fantastisch mooi kaart gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love this image and the layout you have made with it. Kate x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Liesbeth. Ik zag dat je volger bij me bent geworden, jammer dat je niet even een berichtje hebt achter gelaten maar zoals je ziet heb ik je toch kunnen vinden. Prachtige dingen maak je dus ik ga je nu ook met plezier in de gaten houden!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje Liesbeth
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kleurencombi en prachtig kaartje heb je gemaakt. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super wat een schitterende kaart! Je blog LO is helemaal geweldig!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely card wit a sweet pic.
    Thank you for joining our 'punch time' challenge at DDCC.
    hugs Dorte,x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend Liesbeth,zo lief plaatje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely card love this old fashioned picture you have used, Thanks for coming to join us at ABC Christmas Challenge for our winter sports challenge, I hope you can come play again soon you can enter as many times as you like per challenge, hugs Samantha :0)

    Ps I have candy on my blog too!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a gorgeous vintage card and perfect for our 'Winter Sport' Challenge over at ABC Christmas :)

    Thanks for joining in,

    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth