Volgers

maandag 7 november 2011

Wishing you joy met Mo Maning afbeelding.

Hallo, daar ben ik voor de tweede keer vandaag.

Nog vele kerstkaartjes te gaan dus moet ik er even flink tegenaan.
De eerste voor vandaag is deze:
Het zijn niet standaard kerstkleuren geworden maar ik heb zowat al mijn bruintinten van de distressinkt gebruikt om tot dit resultaat te komen.
Afbeelding is van Mo Maning, ik vind deze zo superschattig, de sketch is van Sketches by Carly waar ik het kaartje ook ga posten.
Verder post ik het kaartje voor de Christmaschallenge bij ABC DT Challenge
Papier is colorcore, kraft en Actionblokje kerst.
Ik heb de Standard en Crown  circles van Spelbinders gebruikt evenals kerststerren en sneeuwvlokken van MD.
Verder heb ik alle randen met distress Walnut stain behandeld en pareltjes gemaakt met de perlenpen 903, verder veel glitter en wat sneeuw.
De tekststempel is ook van de action.
Bedankt weer voor het langskomen en ik vind het super als je een reactie bij me achterlaat, ik waardeer dat heel erg. En dan ga ik na het eten weer aan de slag met het volgende kerstkaartje, voorlopig niet veel anders denk ik, ik heb er nog niet zoveel af.

groetjes Liesbeth

17 opmerkingen:

  1. Wow Liesbeth wat een prachtig kaartje@
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Liesbeth
    en wat een lief stempeltje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Liesbeth, wat een lief kaartje, ik vind dat stempeltje erg mooi!! Hele goeie kleurkeuze ook!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi liesbeth

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het leek even alsof ik op mijn blog terecht kwam, precies hetzelfde van Sieta.Grappig dat we hetzelfde leuk vinden. Wat een lief stempeltje, prachtig ingekleurd hoor.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, je kaartje is prachtig!
    ik vind het juist leuk om niet zo van die traditionele kleuren te gebruiken enhet er toch heeeeeel kersterig eruit te laten zien :)
    en je doosje is ook superleuk geworden!
    en het leuke is je kan hem zelf elke keer bewonderen hihi.
    groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Liesbeth, ook de kleuren die je hebt gebruikt, heel mooi.

    Groetjes, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart zeg. Wat een lief afdrukje.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi gemaakt en wat een schattig stempeltje is dit.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Liesbeth, Wat heb je een mooie bloglayout. Ik dacht toen ik jouw blog opende, dat ik iets fouts deed, en de mijne te zien kreeg, haha. We hebben dezelfde. Wat een goede smaak.
    Heel mooi kaartje heb je gemaakt. En hoeveel kleuren je gebruikt hebt,maakt me niet uit. Het resultaat mag er zijn.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een heel leuk kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  12. deze kaart is ook heel mooi
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a fun image, so vintage looking, love it xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Liesbeth,super stempel,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great details! Thanks for joining us at Christmas Stampin' All Year Long!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card!! Love the earth tones for winter-very different but gorgeous *Ü* CONGRATULATIONS... you are Carly's winner at Sketches by Carly!! I've passed on your email from the linky widget to Mabelle at Whimsy & Stars Studio and she will be contacting you as to how to claim your 3 FREE Digis!! Thanks again for playing along. A new sketch went live today - hope you'll come play along!!
    Hugs,
    kris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely Christmas card!! Thank you so much for playing along with this months Christmas Challenge over at ABC DT Challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth