Volgers

woensdag 29 februari 2012

nostalgisch mannenkaartje.

Hallo allemaal,

Vandaag mijn tweede bericht, voor de candy-verloting even naar beneden scrollen want de winnaar heeft zich nog niet gemeld op het moment van mijn tweede bericht.

Dit nostalgisch kaartje heb ik eerder al gemaakt voor de derde uitdaging van de creatieve zebra waar de uitdaging een mannen/jongenskaartje is,.
Nostalgisch met niet teveel frutsels is best lastig maar ik vind hem (en de ontvanger ook gelukkig) wel geslaagd. Ga hier maar eens kijken wat mijn collega DT leden hebben gemaakt, en doe gezellig mee.
Ik heb een afbeelding van Studio Light gebruikt uit een hobbyblad, papier is kraft met Design Papier van Websters Pages, dit blijft toch wel een favoriet hoor voor dit soort kaartjes, toch wat kleur en een nostalgisch uitstraling, ook de afbeelding postcard waar proficiat op is gestempeld komt van het vel van Studio Light, ik heb de tekststempel tijd gebruikt en oud gemaakt,  bloemen en sprieten van een Marianne Design mal, en niet zo goed zichtbaar meer op de foto een Nellie Snellen mal onder de afbeelding met kraft, verder een stukje touw, stempel weet ik zo niet meer. Ik heb verschillende papiertjes gebruikt maar die zijn moeilijk zichtbaar op de foto, dan moet je echt zoeken en inzoemen.
Een wondgaasje nog om het af te maken.
Voor iemand die 78 is geworden vond ik hem wel geslaagd.
Ik ga dit kaartje nog mee laten doen bij het Scr@ap Cards Challenge blog, opdracht mannenkaart.
Morgen lezen jullie op het blog van de Creatieve Zebra wie de tweede challenge gewonnen heeft, 22 deelnemers, dus wordt het steeds lastiger de mooiste te kiezen, maar wel leuk dat jullie zo massaal al gaan meedoen.
Ik ben weer benieuwd naar jullie mening, en tot het volgende kaartje/creatie maar weer?

27 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje Liesbeth

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooie mannenkaart. altijd moeilijk vind ik dat.. om er weer wat van te bakken. maar jou uitwerking is supers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vindt het een echte mannenkaart, mooi van kleur en niet teveel frutsels dat maakt hem zo bijzonder mooi.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bjoetie Liesbeth. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaart heek mooi.Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige en "stoere" mannenkaart, heel gedistingueerd!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowww wat vind ik deze bijzonder mooi zeg!!! Super geheel!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liesbeth ik zie dat je al 170 volgers hebt!
    Je kaart is een beauty hoor.
    Het zou ook zomaar een pagina uit een scrapalbum kunnen zijn.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje Liesbeth!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat en prachtig kaartje is dit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem heel mooi geworden Liesbeth!

    Groetjes je mede DT-er Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Liesbeth.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie vintage kaart Liesbeth met hele mooie details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Enige kaart Liesbeth, heel mooi vintage! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Meer dan geslaagd!!! Heel erg mooi Liesbeth, vintage...I love it:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt Liesbeth.
    Bijzonder mooi.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel aparte en super mooie mannenkaart Liesbeth met een heel bekende bloemenstans, dat is ook toevallig!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind hem helemaal super. Wat is dit mooi gecombineerd. En dan dat plaatje! Schitterend.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje!!! Een échte mannenkaart, heel mooi!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige mannenkaart, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie stoere kaart Liesbeth, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij Scrap cards challenge blog.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart!!! Echt gaaf hoor!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw Liesbeth wat een fantastisch mooie mannenkaart.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth