Volgers

zaterdag 18 augustus 2012

Nederlandse Kaarten Uitdagingen no. 25, thema Vakantie met sketch.

Hallo blogmaatjes,

Vandaag wil ik mijn bijdrage voor uitdaging 25 van de Nederlandse Kaarten Uitdagingen met jullie delen.
We hebben deze keer een mooie sketch gemaakt door Marga met als extra thema Vakantie.
Dit is mijn kaartje geworden:


Dit is de sketch waarmee gewerkt moet worden, en altijd met een Nederlandse Tekst natuurlijk.


Ik heb voor dit kaartje gebruikt: een afbeelding van Mo Manning, die nu verkrijgbaar is zowel digitaal  als in rubber.  Ik heb dit meiske met aarbeitjes ingekleurd met distress en H2O's.
Papier is van Maja Design in lekkere frisse kleurtjes en de aardbeitjes komen in het papier terug. Ik heb verschillende randen behandeld met witte dabber omdat een gedeelte van het papier er zo al uitziet.
Color core rood en off-white.
Ook weer verschillende mallen gebruikt van Marianne Design bewerkte ovaal en bloem, Spellbinders voor de binneste ovaal (afbeelding) en een nieuwe aanwinst van Memorybox waar ik me weer lekker op heb kunnen uitleven met de hotfixsteentjes. Tekst geen idee eerlijk gezegd maar ik ga het nog even opzoeken, verder wondgaasje, lintje en roosje (WOC) en de rand weer met de hand geborduurd.
Krijgen jullie van mijn kaartje ook een vakantiegevoel?  (zit er hier al weer een paar weken op)
Ik hoop dat jullie weer lekker allemaal mee gaan doen, en kom zeker hier een kijkje nemen om te zien wat mijn collega DT's gemaakt hebben.
Weer bedankt voor jullie bezoek en ik lees weer graag wat jullie mening is.
Ik wil graag meedoen met de uitdaging van Elke kaart een feestje, thema vakantie.
Crafty Ribbons  Challenge: Feeling Fruity.

Fijn weekend en tot de volgende blogpost.

Liefs Liesbeth

24 opmerkingen:

  1. weer een lekker fris kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een geweldig, vrolijk kaartje Liesbeth!
    Gave kleuren heb je weer gebruikt.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel lief voorbeeldkaartje!!!! Je tasje van de vorige post is ook helemaal geweldig geworden, hij staat bij mij in de wacht maar ik denk wel dat ik er ook een ga maken, leuk om te doen.
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele schattige kaart Liesbeth !
    Wat een snoepie is dat grietje met haar aardbeitjes zeg.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje en een prachtige sketch.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super mooie kaart! Prachtig gemaakt en ook een leuke sketch!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Liesbeth. Superleuke afbeelding!!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje Liesbeth

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De schets staat alweer opgeslagen bij me en ga er ook weer iets van proberen te maken. Jouw kaartje is weer helemaal geweldig Liesbeth. Super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt!! Leuke stempel!!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo vrolijk met al dat rood, enig Liesbeth!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart Liesbeth,lief dat meisje,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Enig Liesbeth!
    Je hebt ook een bijzonder leuk stempel uitgekozen.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart Liesbeth en ik heb wel net vankantie gehad, maar krijg nu bij het zien van je kaart wel weer een vakantiegevoel.

    Fijne zondag en een zonnige groet van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi en fleurig kaartje, Liesbeth!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een bjoeties heb ik gemist, Liesbeth. Deze kaart is ook echt een schatje zo met dat rood. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart en wat een lief stempeltje van Mo. Gezellig dat je mee doet bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Liesbeth.
    Met lekker zomerse kleurtjes!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mmmm...verse aardbeitjes, een echte vakantietraktatie. Lief kaartje.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Very beautiful card - great take on that sketch. :) Thanks for playing with us at Crafty ribbons! Hugs! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart. Heel vrolijk
    bedankt voor je deelname bij Crafty Ribbons
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth