Volgers

vrijdag 31 augustus 2012

Twee trouwkaartjes gemaakt voor 2 collega DT 's.

Hallo blogmaatjes,

Vandaag kan ik jullie de 2 trouwkaartjes laten zien die ik gemaakt en verstuurd heb aan 2 collega DT's.
Het eerste kaartje heb ik gemaakt voor Miranda die vandaag in het huwelijksbootje is gestapt, ze zit samen met mij in het DT van Creamiep.
Dit heb ik gemaakt voor haar:
De foto is helaas niet zo goed gelukt en uitgerekend nu natuurlijk want de kaart is al lang op de post dus kan er niks meer aan veranderen, papier is van Maja, Vintage Summer, de afbeelding is van Krista van Saturated Canary, waar dit een freebee was op haar blog, ingekleurd met de copics.
Ik wil ook graag mee doen voor de donatie van het goede doel van Krista, dus post ik hem hier op het challengeblog van saturated Canary
Weer verschillende mallen gebruikt van Spellbinders, en Doohickeys, en met de strik erdoor is van Memorybox. Randjes met de hand geborduurd.
Verder weer het wondgaasje, allerlei bloemetjes, een lintje, weer de hotfixsteentjes.
Ik hoop dat ze hem mooi vindt en een mooie trouwdag heeft vandaag, en een fijne huwelijksreis.
De sketch die ik hier gebruikt heb is van Sketches by Carly, maar doordat ik hem vandaag pas kon plaatsen ben ik natuurlijk te laat daar, nou ja, jammer dan maar weer.

Het tweede trouwkaartje heb ik gemaakt voor Jolanda, een collega DT van het Nederlandse Kaart Uitdagingen blog, erg toevallig dat ze dezelfde dag hebben uitgekozen en omdat ze zelf al een paar kaartjes had gemaakt met bovenstaande digi heb ik een vintagekaartje gekozen voor haar.
Ook voor dit kaartje heb ik het papier van Maja Vintage Summer gebruikt, gecombineerd met kraft.
Lekker met de witte verf aan het spelen geweest
Ik heb mallen gebruikt van Spellbinders, Doohickeys, en Memorybox. Hartjes van hout bewerkt met embossingpoeder en een hotfixsteentje, wondgaasje, bloemetjes en een organza strik.
De sketch die ik gebruikt heb is van Deconstruction Sketch, maar ook daar ben ik te laat met inzenden.
Lekker bezig toch? hihihi.
En nou maar hopen dat ze goed zijn aangekomen, en dat ze een mooie droge dag hebben, veel geluk in ieder geval nog langs deze weg van mij.

En nou nog afwachten wat jullie ervan vinden, ik ben benieuwd.
Bedankt weer voor jullie bezoek, en een reactie.....heel graag, ik lees ze altijd met erg veel plezier.

Fijn weekend,

Liefs Liesbeth


Zie ik net na het plaatsen dat mijn scooter Tilda in de spotlight staat bij The Sweet Stop, dat is toch leuk om te lezen, zeker als je steeds te laat bent met posten hihihih.

Graag wil ik het kaartje met de digi van Krista inzenden bij de uitdaging van Everybody Art Challenge, anything goes  en bij Through the Craftroom, anything goes (divas),
Het vintage kaartje post ik bij Simply CreateToo, vintage or old. en It's all about the Vintage

29 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer schitterende kaartjes gemaakt Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth, wow zeg wat een schitterende kaarten zeg! Er wordt wat afgetrouwd vandaag in Nederland haha!! Fijn weekend, groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Liesbeth.
    Heel mooi papier en mooie mallen heb je gebruikt.

    Groetjes en een fijn weekend.

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn twee echt bjoeties. Er valt weer zoveel moois te zien op beide kaarten. Daar zullen je DT-collega's vast erg blij mee zijn. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend mooie kaartjes heb je gemaakt!! Die zullen ze vast helemaal geweldig hebben gevonden, de dames...en hun heren natuurlijk..
    Fijn weekend!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Liesbeth! Mooi ingekleurd en leuke details!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes Liesbeth !
    Daar zullen de ontvangers erg blij mee zijn.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beide kaarten oh zo verschillend,ik vind ze schitterend, Liesbeth. De beide bruidsparen zulen ze vast en zeker ook mooi vinden.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je hebt er weer prachtige kaartjes van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaartjes heb je gemaakt Liesbeth!
    Daar zullen kersverse echtparen heel blij mee zijn!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi het zijn weer schitterende kaarten geworden en die digi is hartstikke leuk.

    groetjes en alvast een fijn weekend
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn 2 verschillende trouwkaartjes maar ze zijn beiden supermooi!
    Super dat je me je kaartje in de spotlight staat.
    Groetjes Tineke
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaartjes allebei, super mooi!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wauw, wauw Liesbeth wat heb je weer 2 schitterende kaartjes gemaakt voor de bruidsparen, ik vind ze allebei helemaal super. Jammergenoeg hadden ze niet het mooiste weer maar het gaat tenslotte om de liefde zullen we maar zeggen. Echt schitterend zijn ze.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaartjes Liesbeth!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Liesbeth: What a wonderful card! Your details are delightful. Glad you could join in our Challenge #21 - "So Old/Vintage.

    Diane
    Simply Create Too Design Team Member
    http://DianesDigitalDesigns.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Liesbeth,

    wat een mooie karten heb je gemaakt. Inderdaad grappig dat er twee DT maatjes (ook al is het van andere teams) op dezelfde dag trouwen.
    Ik vind ze allebei schitterend!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ze zijn weer schitterend mooie kaartjes heb je gemaakt hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Both of your cards are amazing! Such sweet and pretty details! Thanks for joining us over at It's All About The Vintage & Beauty Challenge. Good Luck! Hugs and sunshine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Such a beautiful card! Perfect for our So Old/Vintage challenge at Simply Create Too. Great job!

    Thank you so much for sharing your creativity with us at Simply Create Too.
    Best of luck and we'd love to have you visit again!

    Mian
    Simply Create Too Design Team Member
    http://mianspysselhorna.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ganz bezaubernde Karten.
    Danke, dass du bei uns mitgemacht hast.
    Viele Grüße Doreen EAC-Team

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Absolytely wonderful , beautiful cards!
    Thank you for joining us at It's All About the Vintage & Beauty- challenge!
    Hugs Merkku

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Bedankt voor je mooie kaart. Hij staat hier te pronken.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wow thats gorgeous, I love the delicate flower die cut too
    Thank you so much for popping in and sharing it with us over on the saturated canary challenge blog
    hugs Lou xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful cards both of them! I love that shabby look :o)
    Thanks for taking part of the Vintage and Beauty challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Such a beautiful card love the papers.

    Thank you for joining us girlies over at Saturated Canary, hope you will join us again hun.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ohhhh... such a fabulous card! You've done a wonderful job with this SC image and everything else is simply perfect! Thanks for joining in our Saturated Canary challenge and good luck!
    Hugs,
    Denise

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth