Volgers

zaterdag 3 november 2012

Kaartje Nederlandse Kaart Uitdagingen nummer 30.

Hi blogmaatjes,

Voor mijn doen lang geleden maar......
Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie, gemaakt voor de Nederlandse Kaart Uitdagingen, nummer 30 al weer. Ik heb deze keer de sketch gemaakt, niet echt professioneel maar wel bruikbaar denk ik.
En dit is het kaartje geworden dat ik al eerder gemaakt had natuurlijk.
De oorspronkelijke uitdaging was Halloween maar omdat toch niet hééél veel mensen daar iets mee hebben hebben we het veranderd in een sketch met kleurcombinatie. Oranje-zwart-groen en paars.
Dat moet te doen zijn toch....ik heb zelf niet het paars gebruikt maar oranje zwart en groen, mijn collega DT's hebben dat wel dus ga zeker een kijkje nemen op het blog van de Nederlandse Kaart Uitdagingen en doe gezellig mee, want inspiratie genoeg te vinden daar. Ook voor Halloween-liefhebbers.
Ik heb ingekleurd met Distress en H2o's, Tilda-stempel van Magnolia gemaskerd op een bankje, mallen van Spellbinders, Marianne design, Nellie Snellen en Memorybox. Papier is van Bo Bunny en Authentique. verder lintje en hotfixsteentjes, de tekst is van Femke. De vlindermalletjes heb ik op de beurs in Gorinchem gekocht een paar weken geleden.

Jullie hebben tot 15 november 19.00 uur om mee te doen, mooie prijzen zijn er weer te winnen.
Lees wel goed de voorwaarden waaraan je creatie moet voldoen bijv. niet spiegelen en een Nederlandse tekst.
Ik hoop dat mijn kaartje weer wat inspiratie geeft als zijn het niet mijn favoriete kleuren om mee te werken, ik lees jullie reacties weer met veel plezier.
Helaas ben ik zelf op dit moment niet in de gelegenheid om veel op bezoek te komen bij jullie of om veel te plaatsen, omdat ik aan het helpen ben bij mijn dochter in haar huisje, mijn nieuwe baan en ook nog wat grieperig dus weinig klus-zin en tijd.
Fijn weekend allemaal, en tot morgen want dan kan ik jullie nog wat laten zien, iets wat ik gemaakt heb eerder al.

Liefs Liesbeth



30 opmerkingen:

  1. Prachtig je kaart Liesbeth, de sketch hoeft ook niet drukker, want alles komt prachtig tot zijn recht!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart Liesbeth en je sketch vond ik prima:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer prachtig geworden Liesbeth en ik heb je sketch al opgeslagen, super gedaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is gorgeous Elizabeth, I love the black and white touches on your card xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sketch en een dot van een magnoliaatje mooi gekleurd weer Liesbeth.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi liesbeth
    je kaart ziet er geweldig leuk uit en zou zeggen veel sterkte met alles wat je nog moet doen buiten je werk om!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Liesbeth!
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So pretty Liesbeth...and I love all your dies too hun :o)

    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe je van zo'n moeilijke kleurencombi nog zo'n prachtige kaart kan maken.....petje af hoor. Het is een allerliefst geheel geworden.
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart in mooie kleuren!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een prachtige kaart Liesbeth.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje, mooi die kleuren

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een mooie kaart Liesbeth.
    En de sketch is ook prima (ook al vindt jij m niet professioneel).

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig hoor Liesbeth, hij heeft echt dat herfstgevoel door de kleuren gekregen. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart Liesbeth,

    Fijne weekend,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk kaartje Liesbeth! Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer een heel mooi kaartje, een mooie kleuren combi.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke kaart heb je gemaakt ondanks je niet favoriete kleuren, hihi. Het ziet er prachtig uit, hoor!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart en de sketch is erg leuk geworden.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het was een leuke sketch om mee te werken Liesbeth, ook jouw kaartje ziet er prachtig uit. Hoe bevalt je nieuwe werk?

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn werk bevalt heel goed Inge, maar het is nog wel erg wennen natuurlijk.
      gr. Liesbeth

      Verwijderen
  22. Mooie indeling op je kaart en de zwarte accentjes vind ik prachtig erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een hele mooie kaart Liesbeth en je kleuren super.!! Fijne dag, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi kaartje, en de kleuren combi is leuk.

    Een hele fijne zondag nog !
    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig kaartje in herfstkleuren. En wat leuk die geblokte accenten.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit is ook een prachtig lief kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth