Volgers

dinsdag 18 december 2012

Een bijzonder en uitgebreid 500ste blog-bericht.

Hallo blogmaatjes.

Het is even een stukje rustiger geweest hier op mijn blog maar het zal jullie zometeen duidelijk worden waarom, ik ben zo hard aan de freubel geweest.......
Allereerst "welkom" aan mijn nieuwe volgers, ik hoop dat jullie hier wat inspiratie vinden, en leuk dat jullie volger zijn geworden.
Dit is waar ik enkele dagen aan gewerkt heb, het lijkt wel massa-productie maar dat is het niet want ze zijn toch allemaal verschillend geworden, volgend jaar toch maar wat vroeger beginnen aan de kerstkaartjes denk ik!
Ik heb ze ook afzonderlijk voor jullie, kunnen jullie rustig bekijken wat de mooiste is, smaken verschillen uiteraard. Ik ga dan ook niet opsommen wat ik gebruikt heb, het zou een rij van hier tot Tokio worden want ik heb overal verschillende dies gebruikt, en verschillend papier.
De kerstboom, Locina Buckle en frosted die zijn repeterend, net als de basisvorm en de tag. Teksten zijn van Cuddly Buddly, de houten kerstboompjes van Kars behandeld met Walnut Stain. Sneeuw en hotfix/of perlenpen op de kerstbomen, bedeltje en en uiteraard het wondgaasje.
Nou hier komen ze hoor........het mag ook wel bijzonder en feestelijk zijn want dit is mijn 500e blogbericht, op naar de 1000.......










Het zijn er 12 geworden, volgend jaar ga ik proberen er in ieder geval 1 per maand te maken, loop ik in ieder geval niet meer tegen deze "productie" aan, ik ben niet zo goed in "snelle" kaartjes en dan loopt het toch uit de hand.
Ik hoop dat jullie ze mooi vinden, ik ben er zelf wel blij mee, heb ik nog één kerstkaartje af dat jullie later te zien krijgen, en nog ééntje die nog afgewerkt moet worden en dan ga ik het echt voor gezien houden, nu nog schrijven en dan maar hopen dat ik er genoeg af heb ( ik heb voor alle zekerheid nog maar een doosje "kant en klaar" gekocht, hoop dat ik ze niet nodig heb.
Ik lees weer graag wat jullie ervan vinden, en tot morgen voor de duo-dag bij de NKU.

Fijne avond
Liefs Liesbeth


30 opmerkingen:

  1. Hoi Liesbeth
    Een prachtige serie kaarten en zeker iets om trots op te zijn ze zien er stuk voor stuk prachtig uit
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Liesbeth.

    Ze zijn prachtig, je hebt geweldig je best gedaan.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Liesbeth
    Wat mooi allemaal, ik vind ze eigenlijk allemaal toppertjes
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Liesbeth het zijn stuk voor stuk hele mooie labelkaarten . Wat een mooie plaatjes en papier heb je gebruikt. super. Groetjes en een fijne avond, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo jij bent ijverig geweest Liesbeth
    ze zijn stuk voor stuk schitterend!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou knap hoor van die prachtige kaarten als "massa" productie! Dat zie je er niet van af!
    Vind ze stuk voor stuk erg mooi!
    Heb het al vaker gezegd maar die vintage kaarten gaan je goed af!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oohh wat mooi zijn ze allemaal!! ´k Zou niet weten welke ik de mooiste vind...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha je bent lekker bezig geweest,ze zijn ook stuk voor stuk prachtig Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat zijn ze mooi en wat een supergoed idee om dit als kerstkaartje te maken, toppie hoor Liesbeth,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind ze stuk voor stuk er prachtig uitzien Liesbeth, mooie vintage stijl....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och geweldig mooi allemaal

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende labels Liesbeth, vind ze allemaal stuk voor stuk super!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige tags.
    gefeliciteerd met je 500ste blogbericht

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ooh wat mooi liesbeth
    allemaal heel erg mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tjonge Liesbeth wat heb jij geweldig mooi tags gemaakt. Ongelooflijk dat ze allemaal ook nog verschillend zijn, echt SCHITTEREND!!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kan geen keuze maken Liesbeth, ik vind ze allemaal
    SUPERGEWELDIGFANTASTISCH Mooi gemaakt,
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw,wat een prachtige collectie kaarten heb je gemaakt.Stuk voor stuk schitterend.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Liesbeth wat zijn ze leuk!!
    Wat een werk meis en ook al lijkt het "lopende band werk" door mijn eigen zogenaamde snelle kaartjes weet ik dat er toch weer heel veel tijd in gaat zitten!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je 500st blogbericht !!
    Daar doe ik nog wel een poosje over om dat te halen.
    Je kerstcreaties zijn stuk voor stuk prachtig hoor !

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een hele mooie serie geworden!
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het zijn stuk voor stuk bjoeties, Liesbeth!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wauw Liesbeth, wat zijn ze stuk voor stuk prachtig geworden. Ik vind het plaatjes om te zien. Schitterend gewoon.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige vintage labelkaarten ik vind ze allemaal even mooi zou niet kunnen kiezen.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel herkenbaar. ze zijn allemaal schitterend.!!
    Liefs jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige labels heb je gemaakt Liesbeth, ze zijn allemaal even mooi. Er zal er maar een van op je deurmat vallen ;o)

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik dacht dat ik al gereageerd had, maar zie de reactie er niet bij staan, zeker in mijn gedachten ;-). Heb ze allemaal bekeken, ze zijn prachtig!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaarten, ze zijn stuk voor stuk
    geweldig, echt mooi om naar te kijken :)

    Fijne en gezellige dagen,
    grtjsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, prachtig Liesbeth, ze allemaal zo verschillend en erg mooi!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth