Volgers

donderdag 20 december 2012

En nog een kerstkaartje gemaakt voor Cuddly Buddly

Hallo blogmaatjes,

Hoe is het bij jullie????? Hier is het razend druk, nog een paar laatste kerstkaartjes (kwam er toch nog tekort, errugg) en in de apotheek is het een gekkenhuis, maar dat zal overal wel zo zijn denk ik!
Dan heb ik thuis nog een jarige echtgenoot die niet eens een kaartje voor zijn verjaardag heeft gekregen en dat is pas echt erg.
Maar allereerst een warm welkom aan mijn nieuwe volgers, leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben en ik hoop dat jullie hier wat van jullie gading kunnen vinden.
Vandaag is dat een DT kaartje voor Cuddly Buddly, met Toby uiteraard.
Dit is hem geworden:
Helaas is de foto niet zo goed gelukt en ik kan hem niet meer opnieuw maken want hij is al op de post.
De digi kun je hier vinden in de webshop van Cuddly Buddly.
Ingekleurd met distress en H2O, verder glitters en flowersoft gebruikt. een embossingmal van eiskristallen op perkamentpapier, verder mallen van MD, papier is van Bo Bunny, verder een lintje, belletjes en bloemetjes/besjes, ik heb er een insteekkaart van gemaakt met een tag.
Ik hoop dat jullie ondanks de slechte foto toch een idee krijgen hoe hij is geworden.
Tot de volgende blogpost maar weer, ben nog steeds met een paar kerstkaartjes bezig tussendoor, dus die houden jullie nog tegoed.

Liefs Liesbeth

24 opmerkingen:

  1. Gefeliciteeeeerd met je man :)
    Je kaartje is geweldig hoor, de foto
    is duidelijk genoeg om al het moois
    te bewonderen.

    Fijne en gezellige dagen, Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi en lief kaartje met dit schattige afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Liesbeth!
    Gefeliciteerd met je hubbie!
    Groetjes Pouwla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liesbeth het is een plaatje van een kaart en wat een lief stempeltje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Liesbeth wat een schattig kaartje is dit. Zo lief deze twee hondjes. Begrijp ik het goed dat jij ook in de apotheek werkt?
    Ik ook namelijk en het is inderdaad een gekkenhuis. Wat een stress bij iedereen zeg zo aan het einde van het jaar.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstkaart, mooie kleuren
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super adorable Liesbeth...:o)

    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. op de eerste plaats gefeliciteerd met je mannetje
    en het is een heel leuk kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaartje super mooi. En wat een leuke digi.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij zit dus nog steeds in overdrive Liesbeth, wat zul je straks blij zijn met 2 extra vrije dagen! Heeel jammer dat je jarige man geen kaartje van je krijgt maar je maakt het vast wel op een andere manier goed toch???? Deze is weer super leuk en foto's zijn nu toch moeilijk met dat donkere weer.

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh wat een schatje Liesbeth
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Liesbeth,
    wat een mooie kaart! Enig afdrukje! Dan heeft een kaart ook niet veel anders nodig!
    En ja die schaduw op de foto, ach, we kunnen toch nog goed zien hoe de kaart is geworden.
    Je duo-dagkaart is ook erg leuk! Prachtige kleuren.
    Groeten
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Altijd druk he, zo voor de kerst. Je kaart is mooi, leuk met de label erachter.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi Lief kaartje is het.
    En ja hier hebben we het ook lekker druk.
    Vanmiddag nog wat kerstkaartjes gemaakt en ja dan de nodige kerstboodschappen en niet te vergeten de huishoudelijke taken.
    Kortom, druk maar dat is bij iedereen wel denk ik.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als eerste gefeliciteerd met je man Liesbeth en hij zal het je best vergeven hoor dat je geen eens een kaart voor hem hebt gemaakt. Het zal inderdaad best wel druk zijn in de apotheek want ik hoor niets anders om me heen dan dat mensen ziek zijn. Je kaartje is weer een toppertje geworden zoals altijd, een plaatje is het.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Liesbeth
    Als eerste van harte gefeliciteerd met je man en ja jou kaartjes zijn altijd al speciaal met die lieve Toby erop
    Vast hele fijne feestdagen en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief plaatje en zo mooi ingekleurd! mooie warme kleuren, leuke kaart.
    Gefeliciteerd met je man,
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een schitterend kaartje hoor Liesbeth, ook ondanks de slechte foto is dat heel goed te zien en ach.....zo slecht is die foto nou ook weer niet.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Volgens mij is iedereen in stress voor de kerstkaartjes...
    Maar jij maakt dan nog wel hele mooie in de stress,
    Ik vind het het schatje!
    Gedoetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Liesbeth, wat een schitterend mooie kaart heb je gemaakt met een lief adrukje van Cuddly Buddly.. Ook hier heb ik druk,verjaardagen en de kerst erachteraan,wel gezellig.!! Fijne dagen ,lieve groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zijn die afbeelding toch super leuk, deze kaart is ook weer zo mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende kerstkaart Liesbeth, super!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tis weer een schatje dit kerstkaartje. Volgens mij is het overal druk net voor de kerst en gefeliciteerd met je mannetje.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth