Volgers

vrijdag 21 december 2012

Kerstkaartje met Tilda-stempel met Eiskristal.

Hallo blogmaatjes,

Vandaag heb ik het kerstkaartje dat nog afgemaakt moest gaan worden, eigenlijk nog wat meer om af te maken en ik heb een poging gewaagd maar ik ben even aan een horizontale houding toe hihihihi.
Dus nu voor de tv, laptop op schoot en zometeen een lekker wijntje want dat heb ik wel weer verdiend vandaag (vind ik zelf.....nou vind ik dat al snel hoor!)
Die andere probeer ik morgen nog af te maken tussen de boodschappen en de strijk, dus afwachten maar weer, maar ze moeten nu toch echt weg morgen.
Een korte opsomming dan maar wat ik gebruikt heb:
Ingekleurd met distress en H2o's en glitters. Papier Bo Bunny en Bazill wit, parlemoer.
Ik heb mallen gebruikt van Spellbinders, Noor! Design (bewerkt met de distress) Marianne Design voor de ijskristallen en de favoriet voor dit seizoen de Frosted van Memorybox. Teskt is van Cuddly Buddly. Afgewerkt met hotfixsteentjes en wondgaasje en geborduurd randje.
Ik ben zelf wel fan van deze kleuren en ik hoop dat jullie ze ook mooi vinden natuurlijk.
Ik ga het kaartje posten bij de volgende challenges:
You, Me and Magnolia, een kerstkaart.
Tilda's Town: Something Christmas.

Fijn  weekend allemaal.
Liefs Liesbeth

29 opmerkingen:

  1. heel erg mooi liesbeth

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth
    Prachtige kaart met beeldige kleuren
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart, hele mooie mallen heb je gebruikt.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart Liesbeth.
    Fijn weekend.
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje, zo mooi ingekleurd en schitterende mallen gebruikt. Het ziet er geweldig mooi uit.
    fijne feestdagen, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die weer prachtig Liesbeth, het is weer een toppertje. En hup hup niet voor de buis maar afmaken je kaartjes, nee hoor grapje, doe het maar rustig aan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook dit is weer een plaatje hoorr Liesbeth!!!!!! Wat een lieverdje en heeeel gaaf vind ik de kleuren van Tilda. Weer super gedaan.
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje zeg, schitterend!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Liesbeth!
    Jij hebt het maar druk met je kerstkaarten zeg.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw schitterende kaart weer Liesbeth enne ik ben er even mee gestopt hoor met de kerstkaarten ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig van kleur en weer schitterende stansen gebruikt, hele mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een super mooi kaartje hoor liesbeth

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een supermooie kaart!!!
    Succes met de laatste ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtig kaartje, fijne feestdagen voor jou en je familie, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi liesbeth
    een geweldig mooie kaart en ja lekker genieten van je wijntje dat hoort erbij:-))
    dank je voor het meedoen bij YMAM en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lieffie hoor, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldige kaart Liesbeth, en wat heb je
    prachtige mallen gebruikt en super gekleurd :)

    Hele fijne en gezellige maar ook creatieve
    dagen, grtjsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha Liesbeth,
    wat een mooie kaart is dit! Ik vind hem prachtig. Die fijne stansjes zijn zo mooi!! EN het afdrukje heb je ook zo geweldig ingekleurd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje Liesbeth!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WOW! Prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met Tilda's Town Challenges deze week en veel succes! Liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Liesbeth , wat een mooie kerstkaart voor onze challenge. Dank voor het meedoen bij Tilda's Town. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Thank you so much for joining us at Tilda's Town with this beautiful card!!!! It is absolutely stunning!
    Rene :D

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart Liesbeth en zo mooi gekleurd en veel embellishments die er prachtig bij passen. Bedankt voor het meedoen aan de challenge bij Tilda's Town deze week.
    Groetjes,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. so pretty Liesbeth! Gorgeous Tilda creating! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Liesbeth
    erg mooi kaartje zeg, die mooie kronkelbloem zat ook al op mijn mooie kaart, prachtig!
    liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth