Volgers

dinsdag 11 december 2012

Merry Christmas kaartje met Magnolia-stempel.

Hallo blogmaatjes.

Dankjewel voor al die lieve en betrokken reacties op mijn vorige blogpost mbt. de zorg voor mijn moeder. Het geeft je toch een minder radeloos gevoel wanneer je leest dat velen van jullie deze situatie ook herkennen en sommige ook hebben meegemaakt.
Tussendoor probeer ik toch mijn kerstkaartjes op orde te krijgen dus ik heb er weer eentje af, ik heb ondertussen toch maar wat kant-en-klaar-kaartjes aangeschaft als aanvulling.
Ik heb een kaartje gemaakt met de bingo van Addicted to stamps, en heb gekozen voor het rechtse verticale rijtje: favorite colors- lace and ribbon- snowflakes.
Dit heb ik ervan gemaakt.
Ik heb de Magnolia-stempelafdruk weer ingekleurd met distress en H2o. Papier is kraft met basis blauw, parlemoerpapier en DP van Bo Bunny. mallen van L'eane Creatief Marianne Design en Memorybox. Randjes weer met de hand geborduurd, verder wondgaasje, lintje, koordje, bloemen en besjes, pareltjes en een bedel van een sneeuwvlok. Ook ben ik met witte acrylverf aan de slag geweest op de randen en bloemetjes.
Ik hoop dat jullie hem weer geslaagd vinden en lees het graag weer, dan ga ik weer verder met de volgende die afgewerkt moet worden.

Liefs Liesbeth

Ik post het kaartje verder nog bij de volgende challenges:
Craft your Passion Challenge: stitching real or faux.
The Crazy Challenge:  Christmas time.


33 opmerkingen:

  1. Wowwww wat een mooi kaartje Liesbeth
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een juweeltje geworden een toppertje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze is ook weer super leuk

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte met de dingen regelen voor je moeder Liesbeth, dat is niet leuk om je moeder zo achteruit te zien gaan, dat doet volgens mij veel pijn. Je kaartje is weer toppie zoals altijd, echt een plaatje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow weer zo'n super mooi kaartje.
    Met dit lieve afdrukje en ook nog eens in mijn lievelingskleur

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi kaartje liesbeth met een leuk stempeltje..

    groetjes Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Liesbeth
    Nou je kaart is superdesuper mooi hier kan ik nou echt van genieten!!!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Liesbeth, wat een schitterend kaartje zo romantisch !!
    Kom je ook een keer bij mij kijken.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een geweldig mooi kaartje liesbeth
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige kaart! Heel mooi al dat blauw met die sneeuwvlokken!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Liesbeth,gelukkig dat je in alle drukte nog wat tijd vindt om zulke mooie kaarten te maken,prachtig is deze weer. Denk je ook op tijd aan jezelf,dan maar een kerstkaartje minder toch? lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje Liesbeth, mooi zo in het blauw. Leuk dat je meedoet met de challenge van IAMC.
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is weer een beauty, prachtig!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwie wat een schitterende kaart weer Liesbeth, gave kleuren en leuke details!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig kaartje!!! Wat een mooie kleur blauw!!

    Liefs Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Welcome to the "Stitching" Challenge Liesbeth - although I can't see it really well, I read that your edges are hand embroidered. It really sounds beautiful! My only suggestion for you is that if you can, I would really like to see you photograph your creations with more light?! Can you add a flash or use a computer program to lighten the image? Or if you have a scanner that adds tons of light! Hope to see you again next week at Craft Your Passion!
    ~ginny, CYP DT
    RubberMAD (personal blog)
    http://ggetty.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje weer Liesbeth.
    En het allerbeste met je moeder.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een mooie kaart zeg!! Vind vooral de stanzen die je hebt gebruikt heel erg mooi!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief kaartje, heel mooi!!!!
    Je kaartje hieronder had ik even gemist... druk druk druk.... maar dat is ook een heel leuk kaartje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I like your choice of image, very beatiful and cute!Thank you for joining us at The Crazy Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig kaartje mooiw van kleur en prachtig ingekleurd.
    Mijn moeder is 94 en daar ga ik zo vaak mogelijk naar toe vergt wel veel van je tijd maar nu kan het nog.
    Ik begrijp dat je veel zorgen heb om je moeder.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wowww, echt een super mooie kaart Marlies, prachtige details !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je kaart is weer prachtig Liesbeth!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi kaartje hoor

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Veel liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart Liesbeth. Bedankt voor je deelname bij IAMC Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Such a pretty card. I love the image and the colours taht you have used :-)
    Thanks for joining us over at ATSC
    Hugs
    Tasha
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een schitterende kaart Liesbeth! Mooie kleuren en super details!! Leuk dat je meedoet met ATSC, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Liesbeth I love how you framed this! Gorgeous!! Thanks so much for joining us this week at Incy Wincy Designs Challenge for our "Christmas With Snowflakes" challenge! Hope to see you again in our new challenge next week!
    Hugs,
    Karen C

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth