Volgers

maandag 24 december 2012

Mijn laatste kerstkaartje voor 2012.

Hallo blogmaatjes,

Bedankt weer voor die leuke en lieve reacties op mijn rose kaartjes, ik heb nog één kerstkaartje voor jullie en ook in pastelkleur maar dan in 't groen/turquoise.
Deze is ook voor jullie met mijn kerstwens voor al mijn trouwe volgers en bezoekers van mijn blog, héél erg bedankt en ik wens jullie allemaal Prettige Kerstdagen en alvast een heel gezond, gelukkig en creatief 2013, dat we maar veel en lang van elkaars creatieve uitspattingen mogen genieten.
Ik heb weer veel verschillende mallen gebruikt, deze zijn allemaal van Marianne Design. papier is van Websters Pages met Kraft en Bazill wit, alles bewerkt met Distress, houten ornamentje, bedel, hotfixsteentjes, figuurschaar en wondgaasje, lintje en koordje. Het plaatje komt weer van Janet, nu maar hopen dat mijn laatste kerstkaartje door de keuring komt.
Uiteraard vind ik het weer fijn om te lezen wat jullie ervan vinden, en vergeten jullie mijn candy niet, die loopt nog tot 2 januari.

Liefs Liesbeth

Challenges:
The Prety little Ribbon challenge: Christmas.
There She Goes Challenge: Last Minute Christmas.

19 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kerstkaart tot slot Liesbeth. Nu maar gaan genieten van de festdagen en straks eindelijk weer eens iets anders op onze blogs, hoe leuk het ook was..nu is het wel mooi geweest toch met al die kerstkaartjes??
    Merry Christmas!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje van een kaart.Helemaal geweldig.Liesbeth hele fijne kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bjoetie van een vintage kaartje, er valt genoeg op te zien heel mooi Liesbeth
    Fijne Kerstdagen, liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart weer Liesbeth.
    Jij ook fijne feestdagen en een gezonde en creatief 2013.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een beauty.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een beautie, Liesbeth...ik wens je fijne dagen en een gelukkig en creatief 2013!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw deze is ook al weer zo'n plaatje Liesbeth, ik vind hem weer helemaal super. Jij en allen die je lief zijn ook hele fijne kerstdagen toegewenst. Geniet ervan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful and gorgeous as ever Liesbeth..and wishing you and your family a very merry Christmas too Hun...:-)

    Big hugs VIcky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg mooi liesbeth
    afgezaagd maar het is zo

    groetjes en fijne dagen

    gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Liesbeth,

    Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt.
    Ook wij wensen jou hele fijne feestdagen en vast een heel gezond en gelukkig 2013.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OO dit is ook alweet zo'n schatje, wat een prachtige kleuren en lekker veel te zien zonder dat de kaart te druk is, schitterend.
    Ik wens je hele fijne dagen toe,
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is ook weer een prachtig kaartje.
    Ik wens je fijne feestdagen en een gezond en creatief 2013
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Liesbeth,
    dit is echt een heel winters kaartje! prachtig sfeer roep je ermee op!
    Groetjes en fijne dagen gewenst!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lest best Liesbeth! Schitterende kerstkaart.
    Goede kerstdagen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kerstkaart Liesbeth, wens jou ook hele fijne feestdagen!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. SCHITTEREND, Liesbeth!!!! Prachtig zo in vintage stijl. Nog super bedankt voor je geweldig mooie kersttag!! Een warm en gezellige Kerstmis. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card with a lot of nice details ! Love it !
    :-) Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is zeker ook een leuke kaart geworden,
    die kleuren kunnen heel goed, mooi hoor.
    Hoop dat jullie ook leuke dagen hebben gehad,
    nu op naar een goed en gezellig 2013 !

    Fijne laatste dagen van het jaar,
    grtjs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A gorgeous vintage style card!

    Thanks for joining the Pretty Little Ribbon Shop challenge.

    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth