Volgers

maandag 3 december 2012

Toby Tumble.....Happy times.

Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie  steeds op bezoek blijven komen en jullie reacties achterlaten, ik vind het helemaal geweldig, ik hoop dan ook dat jullie mijn wekelijkse kaartje voor Cuddly Buddly met Toby Tumble weer jullie goedkeuring kunnen geven.
Ik ben nog steeds helemaal weg van Toby en hij heeft nu ook nog zijn vriendinnetje bij, super schattig stelletje hoor, deze digi heet Toby Tumble Happy Times, en Czes Pachela tekent al dat moois. Ik heb weer ingekleurd met distress en H2O.
Ik heb voor dit kaartje de sketch gebruikt van Christmas Card Challenges, papier is kraft gecombineerd met Basic Grey Eskimo Kisses. De tekst is ook van Cuddly Buddly gemaakt door Barbara Anne Williams. Mallen gebruikt van Marianne Design, Spellbinders en verder heb ik een wondgaasje, bolletjeslint, een houten ornamentje en rode besjes gebruikt. De randen heb ik weer met de hand geborduurd. De finishing touch is glitter, sneeuw, verf en hotfixsteentjes.
Ik hoop deze week tussendoor jullie blogs nog te bezoeken maar het is even druk druk druk hier, maar dat is maar tijdelijk hoor.
Ik lees toch (ondanks tijdgebrek) heel graag wat jullie er van vinden.
Bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende keer.
De engelse versie laat ik even zitten tot ik weer wat meer tijd heb.

Liefs Liesbeth



29 opmerkingen:

  1. Of ik mijn goedkeuring kan geven voor dit kaartje?
    Tsjonge, dat is een moeilijke vraag...eens even overleggen met mezelluf...Neltientje wat vinden we van deze kaart?

    WOUWIIIII geweldig hoor!! Wat een scheet van een stempel...zo lief!! Je kaartje is helemaal toppie, hij pronkt zo mooi op je blog:)

    Groetjes Neltine:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whauuwie
    wat een leuk lief kaartje
    mooi gemaakt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje Liesbeth.
    Ik vind die Toby en zijn vriendinnetje ook schatjes.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lopen ze daar heerlijk te babbelen in de sneeuw!!! Geweldig mooie kaart, Liesbeth. Wat ben jij blij dat ze zoveel geweldig lieve en mooie stempels hebben van Toby!!! En ik ook, kan ik heerlijk genieten van die lieverd, hahaha. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Liesbeth, wat blijven deze stempels toch leuk en jij weet ze ook geweldig te verwerken op een prachtige kaart.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah Liesbeth,wat zijn ze lief zo samen in de sneeuw en dat kleine beertje wat aan de strik bungelt....zo mooi gekleurd,het lijkt wel geprint! Ook de rest van de kaart laat heel wat moois zien en tijdgebrek zie je er niet aan af,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje zeg!!! Die digi is super leuk, wat een lieffie, mooi ingekleurd ook!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is je kaartje weer helemaal super geworden Liesbeth, ik vind hem weer helemaal top. Een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tijdgebrek daar weet ik inmiddels alles van maar ik had nú even tijd om bij jou te kijken en ook even terug te scrollen naar je vorige kaartjes! Supersssss zijn ze, heerlijke kaartjes in mooie kleurencombi's en prachtig opgebouwd! Geweldig!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fantastisch kaartje, heel mooi.
    groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. You put amazing details in your card! Lovely job & thanks for playing along with us at the CCC!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Liesbeth
    Wat een schatje zo leuk Toby met vriendinnetje prachtig gekleurd echt een kaart om lang naar te kijken
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw,wat een prachtige kaart en schitterend ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje Liesbeth.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OOOOOO Liesbeth, waar komen deze leuke schatjes vandaan,super mooie kaart heb je gemaakt. Een fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een super mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een erg mooie kaart Liesbeth, wat zijn dat toch mooie stempeltjes van Cuddly Buddly, kan me goed voorstellen dat je weg bent van deze figuurtjes...

    Groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi kaartje die Toby is toch wel erg leuk .
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vindt het weer een gaaf kaartje Liesbeth!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schatje Liesbeth
    ze zijn zo leuk deze digi's

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel schattig is je kaartje! Een lief stempeltje van die 2.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lieverdje Liesbeth. Weer erg mooi ingekleurd ook.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk kaartje, echt een schatje!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Awww! Your card is beautiful. Your take on this week's sketch is great. Thanks for playing along with us over at the Christmas Card Challengs this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig kaartje zeg!!! Die digi is super leuk en je hebt hem prachtig ingekleurd.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth