Volgers

zaterdag 22 december 2012

Twee rose Vintage-kerstkaartjes, nog ééntje te gaan.

Hallo blogmaatjes.

De laatste hand gelegd aan de kerstkaartjes, en nog eentje te gaan voor 2012 dan wel te verstaan, ik denk dat ik echt volgend jaar gewoon doorga hoor want dit is echt teveel in korte tijd.
Maar wat een mooie kaarten heb ik gekregen van mijn collega DT's van de NKU, bedankt allemaal, ze hangen hier te schitteren hoor, echt heel gaaf. Ook Nicole bedankt voor je mooie kaart, een prachtwerkje hangt ook bij al dat moois.
De rose kerstkaartjes zijn toch weer meer vintagestijl, ik hoop dat jullie ze ook mooi vinden.

Het zijn verschillende kaartjes geworden al heb ik veel dezelfde materialen gebruikt.
De afbeeldingen heb ik hier gevonden op Pintrest bij Janet Kamps, ik heb ze uitgeknipt met een figuurschaar, gemat op wit bazill en dat heb ik ook als basis gebruikt, alles bewerkt met distress Walnut Stain. Weer gecombineerd met parlemoer-papier, het geeft zo'n mooi effect (vind ik dan)
Gebruikt: bovenste kaartje: mallen Noor! Design, Memorybox en Marianne Design, papier van beiden Marianne Design, dit is geen kerstpapier, tekst Cuddly Buddly, oud-rose lint ornamentje van hout, roosje WOC, hotfixsteentjes en randje weer hand-borduurwerk.

Onderste kaartje: Mallen Spellbinders, Memorybox, Noor! Design en Marianne Design. Embossingmal van Eiskristallen behandeld met rose Pan Pastel net als de Noor! Designmal. 
Ik lees uiteraard weer graag wat jullie hier van vinden, morgen het huis vol visite dus zal er weinig van freubelen en bloggen komen maar ik wens jullie een fijn weekend in aanloop van de kerst.
Voor de kerst hoop ik mijn laatste kaartje nog te posten dus tot de volgende kerstkaart maar weer.

Liefs Liesbeth
challenges:
Craftymess Challenge Blog, Vintage Christmas

27 opmerkingen:

  1. Hoi Liesbeth
    Ik vind beide kaarten super mooi.
    Erg mooi gedaan.
    Alvast fijne feestdagen toegewenst.
    Liefs Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze Zien er prachtig uit ook je vorige kaartjes erg mooi.
    fijne feestdagen liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dat zeg ik ook elk jaar, maar op een of andere manier moet het toch altijd op het laatste moment.
    Je kaarten zijn prachtig.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschone kaart, de kleuren vind ik prachtig,
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze mooi in het rose Liesbeth!!
    Fijne dagen!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Liesbeth,
    prachtige kaartjes heb je weer gemaakt en je super mooie kerstkaart staat te pronken op het dressoir:0)
    bedankt!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaartjes Liesbeth!
    Fijne kerstdagen, groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterende kaart Liesbeth, ook mooi van kleur en prachtige vintagestijl....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie vintage kaarten Liesbeth! Super mooi gemaakt met mooie details en de kleur roze vind ik ook heel mooi!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. whoow liesbeth ik vind ze echt helemaal geweldig
    zo mooi ook van kleur
    heel gaaf

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Liesbeth
    Wat zijn dit prachtige kaarten geworden.
    prachtige kleuren
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WAUW, prachtig Liesbeth. Zoooooo romantisch, daar hou ik wel van!! Hele fijne Kerstdagen!!! Geniet ervan. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Liesbeth

    OOO ik ben weg van je 2 kaartjes, ik weet niet welke ik het mooiste vind want ze zijn beiden prachtig. Wat een mooie plaatjes en wat leuk dat je erbij vertelde waar je ze vandaan hebt. Altijd fijn om te lezen welke materialen gebruikt zijn, dat doe ik zelf ook en is handig.
    Prachtige kaarten, mooie details.
    fijne dagen, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie uitstraling heeft deze kaart Liesbeth, vind hem prachtig!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat gaaf in deze kleuren Liesbeth, schitterend!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaarten
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaartjes in die vintagestijl Liesbeth en heel warm van kleur!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi liesbeth
    je vraagt mooi? nee het is geweldig!! erg leuk in roze en ook nog vintage-stijl!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat zijn deze kaarten prachtig Liesbeth, ik vind het plaatjes om te zien maar ja is ook niet zo gek want zoals je inmiddels weet is roze helemaal Aniet haar kleur. Ik vind ze super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt Liesbeth! Bedankt voor het mee doen bij EKEF deze week.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Liesbeth, zo, even een ronde op je blog gemaakt, jij bent goed bezig geweest zeg! Super mooie vintage kaarten en die tags vind ik helemaal super!! Geweldig gedaan! Zoiets wil ik ook wel gaan doen, elke maand één. Ik wens je hele fijne feestdagen. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wowwwwwwww prachtige kaarten heb je gemaakt Liesbeth. Prachtige kleuren.!Hele fijne feestdagen en nog bedankt voor je hele mooie kerstkaart die hier net op me mat lag. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige inzending!
    Bedankt voor het meedoen met EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh these are amazing love themng us at crafty mess xx thanks for joini

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What gorgeous cards ... I love the embellishments you have added too

    Thank you for joining in the Crafty Mess Challenge

    Tina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh such beautiful makes xx thank you for joining us at Crafty Mess xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth