Volgers

maandag 25 februari 2013

Een dag niet gelachen.... met een vrolijke Tilda.

Hallo blogmaatjes..

Laat ik eerst maar eens beginnen met jullie bedanken, zo leuk al die leuke lieve reacties op mijn kaartjes, jullie zijn helemaal TOP, dat jullie het maar even weten.
Vandaag laat ik jullie mijn eerste kaartje zien dat ik gemaakt heb van de gisteren ingekleurde Tilda.
Ik vind dit zo'n vrolijke stempeltje dus heb ik ze maar vrolijk ingekleurd en de kaart een toepasselijke tekst gegeven.
Voor het inkleuren heb ik weer overwegend Twinkling H2o's gebruikt, voor de huid Distress Tattered Rose en Vintage Photo.
Ik vond de sketch van The Dutch Magnolia Chickies zo leuk dus die heb ik gebruikt voor mijn kaartje.
Het Designpapier is van Prima Marketing, mallen gebruikt van Spellbinders, Memorybox, en Magnolia Dioohickey Heartswirl. Achtergrondembossing van Crealies. Verder lintjes, bloemetjes van Wild Orchid Crafts, en hotfixsteentjes. De randen heb ik weer met de hand geborduurd.
De tekst is een stempel van Nicole Verkooijen.
Ik heb nog een close-up voor jullie.
Ik wil het kaartje ook posten bij Simply Magnolia, waar alles mag.

Ik lees weer graag wat jullie ervan vinden, en tot de volgende kaart maar weer.
Fijne avond allemaal.




27 opmerkingen:

  1. wat een super mooie uitvoering heb je gemaakt met deze leuke sketch

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief kaartje, schattig stempeltje!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zeg, zo´n vrolijke kaart!! Mooi papier heb je gebruikt.
    Ook je vorige kaart vind ik prachtig. Mooie vorm ook.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart Liesbeth en Tilda jubelt zowat van het papier af, enig!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een mooie kaart Liesbeth met hele leuke details.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer een supermooi kaartje gemaakt Liesbeth, ik vind hem prachtig geworden, zo mooi met al die details en weer supermooi ingekleurd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt, als je daar niet vrolijk van wordt............
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Liesbeth.........lekkerrrrrrrr kaartje!!!!!! Toppie, super om naar te kijken en heel mooi gedaan zo met de sketch!
    Leuk dat je weer meedoet bij DMCC en natuurlijk zien we je graag de volgende keer weer terug.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Liesbeth, mooie kleur tinten
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwwwwww schitterend mooie kaart heb je gemaakt Liesbeth, wat een leuke kleuren en stempel. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart zeg ! En zo mooi ingekleurd met H2O.
    En de tekst is erg goed bij deze kaart. Mijn motto is : een dag niet geknutseld, is een dag niet geleefd haha.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat geweldig ingekleurd zeg!!! Weer een topper en die sketch is echt gaaf!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Liesbeth wat een bijzonder mooi kaartje heb je gemaakt zeg. Gezellig dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart ,mooi van kleur en lekker vrolijk
    dank je wel voor je deelname aan dmcc
    Gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Liesbeth, afdrukje is inderdaad erg vrolijk. Sketch die je gebruikt hebt is ook leuk!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi liesbeth
    door naar jou vrolijke kaart te kijken word je al vrolijk want het is een schatje geworden in die mooie kleuren die je hebt gebruikt!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje heb je gefreubeld Liesbeth, die sketch is ook erg mooi met een lieve ingekleurde Tilda....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart is dit weer Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een supermooi kaartje Liesbeth en schitterend ingekleurd weer!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart! Mooie kleuren en de sketch heel mooi verwerkt.
    Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super mooi kaart zeg, en en prachtige kleuren combi!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart, mooi gedaan zo met de sketch, super mooi !!
    Dank voor het meedoen bij DMCC.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig kaartje....! Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC, groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  24. schitterend kaartje mooi ingekleurd en afgewerkt een toppertje weer.
    Fijn weekend ....liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk kaartje Liesbeth.
    Bedankt voor het meedoen met de challenge van Simply Magnolia.
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth