Volgers

woensdag 7 augustus 2013

Reminderkaartje voor WLVC challenge 8.

Hallo blogmaatjes.

Omdat de challenge op het WLVC blog deze keer een hele maand duurt willen we deze toch met enige regelmaat nog even onder de aandacht brengen, vandaag mag ik dan ook een tweede kaartje voor challenge 8 laten zien, niet vierkant of rechthoekig.
We hebben al veel mooie vormen van kaarten voorbij zien komen maar het kan altijd meer natuurlijk.
Dus doe allemaal gezellig mee, nu het wat minder warm is, nodigt dat automatisch meer uit om weer wat creatiefs te gaan doen, en die mooie prijs van Just a Note wil iedereen winnen toch?Hier nog wat inspiratie voor jullie, ik hoop dat jullie hem mooi vinden?
Voor deze basis heb ik weer een Go Kreatemal gebruikt, deze zijn zo mooi en super handig.
Het papier is kraft, met Maja Design de nieuwe lijn Sofiero, zooooo mooi.
De basis is van color core off-white, mallen verder van Marianne Design, Memorybox, Joy. Crafts en Noor! Design en Magnolia Doohickeys.
Verder pareltjes, roosjes (WOC) en Frantage gebruikt. Plaatje komt van Pinterest.

Ik lees weer graag wat jullie ervan vinden, en nodig jullie nogmaals uit om gezellig mee te doen, ruim de tijd nog. Ga hier naar de challenge.

Liefs Liesbeth

Ik wil  graag meedoen met de volgende challenges:
Bearly Mine Challenges: tic-tac-toe.   ( hearts-diecuts-flowers)
Tuesday Throwdown: don't be square

19 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart Liesbeth. Mooi modelletje en het papier en plaatje zijn prachtig.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldschone herinnering hihihihih!!! zo mooi aangekleed weer en super plaatje erbij!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Liesbeth. Mooi die zachte kleurtjes, prachtig je plaatje en schitterend je GoKreate-mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Liesbeth,

    Prachtige kaart.

    Groetjes van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Liesbeth!
    Erg leuk modelletje en wat een heerlijk plaatje weer!
    Een schitterende reminder en inspiratiebron!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Liesbeth, dit is ook een mooie vorm
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een beeldschone kaart liesbeth,
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Liesbeth,
    Het is een prachtige herinnerings-kaart geworden!!
    En ik doe mee hoor!!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterende vintagekaart Liesbeth!! Mooi plaatje ook. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Liesbeth,
    Je hebt een prachtige voorbeeldkaart gemaakt. Ik vind het modelletje ook zo leuk. Nu het minder warm is kunnen we weer lekker aan het knutselen voor de nieuwe challenge.
    Groetjes Ellie

    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gemaakt Liesbeth, lekkere kleuren, lief plaatje en de details zijn volop aanwezig dus dat is weer genieten.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Liesbeth, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Liesbeth.
    Ik heb veel te veel op stapel staan, maar wil toch nog een keer meedoen.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart, heel mooi. Ja ik ga nog een kaart maken voor de challenge maar ik moet eerst even andere mallen kopen daarvoor, maar hij is in aantocht, liefs Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super card, thanks for sharing with BEARLY-MINE x carol

    BeantwoordenVerwijderen
  16. what a lovely card - thanks for joining our challenge at Tuesday Throwdown challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is so pretty. Love the vintage look and the shape is beautiful.
    Thanks for joining us at Tuesday Throwdown. See you next week!

    Kim - TT DT
    www.lilypatchstamps.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous card, fabulous shape, Liesbeth! And you've added so many elegant details. Thanks for joining our "Don't Be Square" challenge. … x
    Asha - Tuesday Throwdown DT
    Sunny Summer Crafts

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth