Volgers

maandag 3 maart 2014

Challenge nummer 21 bij We Love Vintage Challenges van start.

Hoi blogmaatjes,

Ik ben blij dat ik vandaag weer gewoon mee kan gaan doen bij het WLVC blog waar vandaag challenge 21 van start gaat met 400 volgers, helemaal top toch? Ik ben dan ook reuze trots dat ik daar deel van mag uitmaken.
De uitdaging deze keer is bedacht door DT collega Nicole, gebruik knoopjes op je vintage creatie.
Nou, niet zo moeilijk om daar wat moois mee te maken denken wij als DT.
Dit is mijn bijdrage voor deze challenge:
Ik heb deze kaart gemaakt voor een man die 80 is geworden afgelopen week.
Deze challenge wordt gesponsord door Henk Kuiters van www.papier-webwinkel.nl


                                                     
Ik wil jullie daarom graag uitnodigen om het blog van wlvc te bezoeken en het mooie rijtje van mijn DT collega' s te bewonderen en dan kunnen jullie gelijk zien wat de mooie prijs is die te winnen is.
Een kleine opsomming van de gebruikte materialen:
Basis is een Dutch Doobadoo uit color-kraft groen, gewoon licht gekleurd kraft, en het Designpapier is van Fabscraps, de vlinders zijn van een stempelset gestempeld met Versamark en met embossingpoeder bewerkt. de mal achter de 80 is een Spellbinders, de bloementjes zijn van Memorybox, roosjes en grote bloem van WOC, het varenblad is een gipsfiguurtje. de "gespjes"zijn ook van de Spellbinder met daardoor een lint met daarop koperkleurige knoopjes.verder wat parels en frantage.
Ik lees weer graag wat jullie ervan vinden.
In ieder geval heel erg bedankt voor jullie bezoek en ik hoop dat ik vele van jullie met een bezoek maak verblijden nav. deze challenge.

Liefs Liesbeth

21 opmerkingen:

  1. hoi liesbeth
    nou je kaart ziet er geweldig uit en vind het erg knap hoe je zo vintagekaart maakt!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn hoor Liesbeth, dat je weer helemaal terug bent en meedoet bij WLVC. Je kaart is weer prachtig zoals gewoonlijk.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whooow dit is een hele mooie kaart

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldig kaartje weer Liesbeth! heel mooi de geëmboste vlinders erop!! Mooi heren kaart en de klei varen is ook super....mooi totaal plaatje!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Liesbeth,
    wat een mooie kaart voor een 80 jarige man!
    Heel mooie details.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Liesbeth,

    Wat een prachtig kaart heb je gemaakt!

    Heel erg mooi geworden, het papier is ook prachtig!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel lief deze mannen vintagekaart Liesbeth...hele leuke details erop......
    En ik ga zeker ook ff nadenken wat we ervoor gaan maken

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Liesbeth, erg mooie materialen gebruikt.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Liesbeth, prachtige kaart! ♡
    Ik ga zeker meedoen deze challenge en uw kaart is een geweldige inspiratie!
    Groetjes en tot scraps ;)
    Xoxo Ciske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gaaf en wat een mooie layout en stansen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart Liesbeth!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige vintage mannen-kaart is het geworden , Liesbeth !!
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi Liesbeth!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend Liesbeth!! Tja, wanneer niet ;-). Tis weer een plaatje. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Liesbeth
    mooi kaartje leuk gedaan
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Liesbeth,
    In verband met drukte hier eventjes niet bij je langs geweest maar je kaartje is prachtig.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth