Volgers

dinsdag 1 april 2014

Drieluik met het nieuwe Pion Designpapier "Shoreline treasures".

Hoi blogmaatjes,
'
Wat hebben we een heerlijk voorjaar tot nu toe, van mij mag het best zo blijven tot Kerst, wat jullie?
Vandaag wil ik jullie één van de kaartjes laten zien die ik gemaakt heb als DT van de Hobbyboerderij, hier komen dan ook al de gebruikte materialen vandaan.
De mensen die de beurs in Den Bosch bezocht hebben zullen dit voorbeeldkaartje wellicht al gezien hebben in de stand daar, hij was net vers van de pers.
Ik heb er dan ook al leuke reacties op gehad toen, mensen die foto's willen maken en ook niet weten dat ik hem gemaakt had, dat maakt het dan weer extra leuk natuurlijk.
Ik ben dan ook blij dat hij eindelijk gepost mag worden hier, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Dit is een foto zoals hij uitgevouwen is.

 En een foto zodat te zien is dat het een drieluik is.
En natuurlijk alle drie de luikjes nog even afzonderlijk:


Het blijft lastig om goede foto's te maken maar ik denk dat jullie zo wel een goed beeld krijgen toch?
Natuurlijk heb ik weer voldoende mallen gebruikt, als jullie er vragen over hebben mag je me altijd mailen maar het spreekt best voor zich denk ik,
Ik ben reuze nieuwsgierig naar jullie reacties, nou ben ik dat eigenlijk altijd wel, maar deze keer nog wat extra. dus ik zeg, kom maar op.......
Tot de volgende blogpost maar weer.

Liefs Liesbeth


20 opmerkingen:

  1. Dat deze beauty veel bekijks had op de beurs daar kijk ik niet van op Liesbeth, echt schitterend!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Liesbeth, supermooi gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je creatie Schitterend!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige drieluik is dit Liesbeth!!
    Prachtig papier is het ook hè!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig drieluik.Leuke plaatjes, mooie kleuren en decoraties heb je gebruikt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat ziet er dit schitterend uit, zoveel mooie details en wat is het papier prachtig zeg. Dit heb je echt supermooi gemaakt, een juweeltje!
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Liesbeth,
    ik vind je kaart prachtig. Of drieluik moet ik zeggen he?
    Prachtig papier en hele mooie plaatjes!
    Je bent er vast heel tevreden over en dat is logisch!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige drieluik Liesbeth, en veel bekijks op de beurs...kan ik me heel goed voorstellen!! Er is zoveel op je drieluik te zien, dat je iedere keer weer meer zie! Ook weer een hele mooie papierlijn van Pion!
    Zonnige groetjes tot de kerst aan toe van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een plaatje geworden Liesbeth hier mag je heel trots op zijn.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi liesbeth
    niet op de beurs geweest maar nu echt genieten van je prachtige drieluik
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow wat heb je dit super mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend Liesbeth, wat een plaatje, de foto's geven het heel goed weer, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schatje, echt heel mooi, gr. hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige drieluik Liesbeth. Mooi papier heb je gebruikt met leuke plaatjes erop en mooie details. Heel nostalgisch. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is supermooi geworden Liesbeth!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig mooi drieluik!!! Ik kan me voorstellen dat er veel naar gekeken werd op de beurs. Er is genoeg op te zien.
    Weer een supermooie serie van Pion hè?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooie drieluik met veel leuke details en heel mooi papier, complimenten van mij.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Liesbeth, wat een mooi papier en prachtige plaatjes.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth