Volgers

woensdag 17 september 2014

Door de verjaardagsjury gekozen......

 Hoi blogmaatjes,

De uitslag van mijn verjaardagscandy heeft even op zich laten wachten omdat ik berichten kreeg dat er nog kaarten onderweg waren, maar helaas is er vandaag niks meer bezorgd dus ben ik toch maar overgegaan tot het bekend maken van de door mijn visite uitgekozen winnaar.
Het is wel leuk om te zien dat er zoveel verschillende kaarten een stem hadden gekregen, dit was dan ook de enige kaart die er twee had, dus een close finish.
Deze kaart had ik zelf natuurlijk al eerder gezien op het blog van WLVC, maar dat was niet voor de jury.
Het kaartje is gemaakt door Rosina, van Rosina's Scrapcards

                                   
Het is dan ook wel een mooi en schattig kaartje, ik wil iedereen hartelijk bedanken die mee heeft gedaan aan mijn verjaardagscandy, ik ga proberen in mijn volgende blogpost een foto van de ontvangen kaarten te laten zien, het is echt een volle kast geworden hoor, en ik ben er heel blij mee, en Rosina mag me even haar adres sturen waar ik de candy naar toe mag sturen.
Deze mal van Marianne Design en nog wat kleine dingetjes gaan dan in een envelop richting Rosina.
Morgen kom ik weer bij jullie terug met een nieuwe challenge bij WLVC en de beloofde foto's.
Fijne avond allemaal.

Groetjes Liesbeth


5 opmerkingen:

  1. Heel erg bedankt voor het meedoen van je verjaardags candy, ik heb genoten van mijn kaartje die ik voor jou heb gemaakt! Heel leuk dat je de visite hebt laten kiezen en Frosina van harte gefeliciteerd met je prachtige winnende kaartje en hele mooie mal die je hebt gewonnen!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je zo verwend bent met kaarten,
    wat een prachtige kaart heeft Rosina voor je gemaakt!
    Een leuk idee om iedereen te laten stemmen :-D
    Fijne dag!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ik mijn blogrondje aan het maken en dan zie ik tot mijn grote verbazing mijn kaartje op jouw blog verschijnen, Hoe leuk te lezen Liesbeth dat je gasten mijn kaartje hebben uitgekozen en nu als winnaar van de jouw candy geworden ben....Joepie joepie...
    Ik stuur je straks een mailtje voor mijn gegevens...
    Heel hartelijk bedankt ervoor....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Liesbeth,
    de jury heeft een prachtige kaart uitgekozen!!! Super mooi Rosina.
    gefeliciteerd met je leuke prijs. Dankjewel voor deze kans.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Liesbeth. dit is ook een hele mooie kaart. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth