Volgers

donderdag 18 september 2014

Challenge 32 bij We Love Vintage Challenges, Vlinders...

Hoi blogmaatjes,

Zoals beloofd ben ik er vandaag weer met een nieuwe challenge bij We Love Vintage Challenges, en deze keer heb ik het thema mogen bedenken, en Vlinders/ Butterflies is volgens mij wel een thema waar iedereen wel mee uit de voeten kan, ik hoop dan ook dat we weer heel veel inzendingen krijgen.
De sponsor deze keer is http://www.artjourney.nl/
Ze geven weer een prachtige stempelset weg, ga maar eens een kijkje nemen op het wlvc.blogspot.com.
Mijn collega DT's hebben weer een veelzijdigheid aan voorbeelden gemaakt.
Dit is mijn bijdrage, onlangs gemaakt voor mijn jarige dochter, in haar kleurtjes...
Het kaartje is gemaakt met kraft en Design Papier van Reprint.
Ik hoop dat het jullie voldoende inspiratie geeft om mee te doen.
Bij deze wil ik jullie verder melden dat Rosina zich gemeld heeft en ze me haar adres gaat sturen, dan kan ik de envelop naar haar versturen, dan als laatste nog een heel vervelende mededeling.....Vandaag staat er een supermooi kaartje op het blog van Gerie, speciaal gemaakt voor mij......het is een plaatje maar helaas heeft Postnl hem niet bezorgd bij mij, ik zal daarom proberen één dezer dagen de kaarten te fotograferen en ik hoop dat dit dan de enige kaart is die niet is aangekomen, jammer genoeg heb ik dit vorig jaar ook al meegemaakt.
Nou zijn onze kaarten niet de goedkoopste om te versturen en dat maakt het nog zuurder dat post dan gewoon niet aankomt, echt balen hoor.
Nu hoop ik dat hij alsnog binnen gaat komen....en ik wil graag jullie blog bezoeken om de creaties te bewonderen.
Tot later.

Liefs Liesbeth

 

8 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart! Mooi is de afbeelding. Prachtig staat de vlinderrand erbij. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van jou en je dochter. Wat balen dat er sowieso 1 kaart niet is aangekomen..... Zo jammer!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Liesbeth, mooi afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Liesbeth,
    Ik baal echt als een stekker dat je mijn kaart niet heb gehad en heb je een mail gestuurd! Jouw bijdrage voor het WLVC blog is erg mooi! heel leuk die tag op de kaart en mooie licht gewicht lijstje! Vlinders zijn altijd leuk om te gebruiken, dus ik ga als de tijd het toe laat een kaartje maken voor het blog!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo naar als post niet aankomt, de kaart die je zou krijgen is zo ontzettend mooi en dan ook nog met zoveel postzegels verstuurd, zo vervelend als het dan niet aankomt, dit geldt voor jullie beiden natuurlijk. Hopelijk is hij ergens blijven "hangen" en komt hij nog......
    Nog gefeliciteerd met je dochter, de kaart die je voor haar gemaakt hebt is echt prachtig, wat ontzettend mooi gemaakt met lekker veel leuke details, ik weet zeker dat die in de smaak gevallen is.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat sneu nou voor jou Liesbeth en Gerie dat de post zijn werk niet goed heeft gedaan!! Verdorie denk ik dan......ik hoop dat hij alsnog boven water komt want hij zag er ook zo mooi uit! Je voorbeeld kaart is weer prachtig hoor Liesbeth, een zeer inspirerende kaart!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Liesbeth, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een tegenvaller dat die prachtige kaart van Gerie niet aangekomen is. Misschien komt hij nog? De kaart die je voor je dochter gemaakt hebt is ook een plaatje, prachtig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth