Volgers

maandag 1 december 2014

December is feestmaand bij We Love Vintage Challenges.

Dit is een kopie van het bericht op We Love Vintage Challenges.

Goedemorgen lieve allemaal bij de start van onze december feestmaand hier op het vintageblog.
Bij een feestmaand hoor een feestelijke mededeling en daar begin ik dus mee.....
Het betreft de 3 dames van ons Gastdesignteam.....omdat de dames zo geweldig in ons team passen en zo'n mooie aanvulling zijn op onze "oude" DT-ers hebben we besloten....nú al.....om de dames aan ons WLVC-blog vaste DT toe te voegen.
Je zou dus zeggen dat we vanaf vandaag weer met z'n tienen zijn maar.....dat gaat niet op want Christa heeft besloten per direct al haar DT-werk op te zeggen....Wij betreuren natuurlijk dat er weer een DT-lid WLVC heeft verlaten maar we wensen Christa het allerbeste en hopen dat we wél kunnen blijven genieten van haar mooie kaarten.

Dan ga ik vandaag een creatie laten zien van Miranda .

Omdat december de maand is van de cadeau's laten we deze geweldige creatie zien....een cadeau om te krijgen maar ook om naar te mogen kijken.....








Is dit niet schitterendddddd.....Ik zou het geweldig vinden als jullie een reactie achterlaten ...hier...of bij Miranda op haar eigen blog. Ik denk dat ze dat wel heeft verdiend met dit schitterende stukje creativiteit.

Vanaf vandaag zal er elke dag iets te zien zijn op dit blog....zorg dat je niets mist...misschien teveel gevraagd om elke dag te reageren maar....wij zouden er toch wel heeeeel blij van worden.
Mis niets......het wordt een leuke maand met heeeeel veel inspiratie.
Geniet!!!!

Dan zeg ik nu maar....tot morgen en namens het hele WLVC-team wens ik iedereen een hele fijne dag.
Liefs van Plony.

Ook Liefs van mij,
Liesbeth

3 opmerkingen:

  1. wat een super mooie creatie daar zul je wel een tijde mee bezig zijn geweest. maar het eind resultaat mag er wezen

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Ik hou d`r van Liesbeth ziet er prachtig uit
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Liesbeth
    Een prachtige kerstcreatie voor het WLVC...had vanmorgen al op het blog gereageerd

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth