Volgers

donderdag 18 december 2014

Nieuwe BINGO challenge bij We Love Vintage Challenge.

Hoi blogmaatjes,

Een beetje later dan gewoonlijk mijn bijdrage hier voor de nieuwe uitdaging bij We Love Vintage Challenge,. En deze keer hebben we een leuke BINGO-challenge tussen de kerstkaartenreeks.
We hopen uiteraard dat jullie weer gezellig meedoen.
Dit is in ieder geval mijn bijdrage:

En zoals jullie kunnen zien heb ik gekozen voor de rij parels-blauw knopen.......zou ook nog de doilie en strik kunnen zijn.
Hier een afbeelding van de BINGO-kaart:
                                                                    
De sponsor van deze uitdaging is 
Ik hoop dat jullie snel gaan kijken naar het mooie rijtje dat weer op het wlvc.blogspot.com blog staat van mijn DT collega's , dan kunnen jullie gelijk zien wat de mooie prijs is die te winnen is.
En meedoen is natuurlijk wel zo leuk......
Uiteraard kijk ik weer uit naar jullie reacties al moet ik zeggen dat ik zelf nauwelijks aan toe kom op dit moment, hoop dat het na de feestdagen weer wat bijtrekt, mijn verontschuldigingen voor het niet reageren bij jullie.
Fijne dag verder, en tot blogs.

Groetjes Liesbeth

6 opmerkingen:

  1. Een hele mooie inspiratiekaart Liesbeth. Leuk zo'n bingo challenge.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi met blauw!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig inspiratiekaartje voor deze leuke bingochallenge Liesbeth....
    Daar ga ik zeker ook iets leuks voor maken...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Liesbeth,wat maak jij schitterende kaarten heb even rond geneusd op je blog.Leuk dat je volger bij mij bent geworden.Ik ben ook volger bij jou geworden.Missen we niks meer van elkaar.ha ha ha.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heerlijk kaartje Liesbeth!
    Mooi met als basis die label mal!
    Met het prachtige papier weer een schitterend geheel!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie vintage creatie Liesbeth!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth