Volgers

dinsdag 10 maart 2015

Inhaalrace DT kaarten plaatsen, deel 1.

Hoi blogmaatjes,

Wat een heerlijk weer is het, en dat nodigt niet echt uit om op zolder kaarten te maken, verder ben ik echt nog aan het bijkomen van de Knotsgekke, afgelopen zaterdag.
Ik  vond het leuk om wat bekende/volgers te ontmoeten in Den Bosch.
Verder wil ik mijn nieuwe volgers Odette en Pien welkom heten op mijn blog, het was al even geleden dat ik nieuwe volgers welkom mocht heten.
Maar zoals de blogtitel al aangeeft ga ik hier op mijn blog even een inhaalrace DT kaarten van de Hobbyboerderij plaatsen volbrengen, ik loop gigantisch achter...

Laat ik maar gewoon beginnen waar ik de vorige keer met het Pion Designpapier My Beloved Son gebleven ben.

De basis van deze kaart is weer een Dutch Doobadoo, verder de grote en kleine tag is een Marianne Design, de hete luchtballon is van Memorybox/Poppy, verder gewerkt met glitterpapier, en subtiel bloementoefje omdat het toch een wat jongens/mannelijke uitstraling mocht hebben. Het blauwe randje op het bruine lint is ook een stansmal, en de rolroosjes zijn van Joy. de Blaadjes van glitterpapier van Magnolia.
Ik hoop dat jullie het wat vinden, ik probeer deze weken wat vaker iets te posten en jullie blog te bezoeken, want ook daar komt bijna niks van de laatste tijd.
Verder wens ik jullie een fijne dag, en tot het volgende blogbericht.

Creatieve groetjes
Liesbeth

6 opmerkingen:

  1. Mooi modelletje kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje leuk model ook groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Liesbeth.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Liesbeth en het dp vind ik echt heel erg mooi!
    Geniet maar lekker van het mooie weer hoor, het freubelen komt vanzelf wel weer.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend kaartje Liesbeth...en ja met dit heerlijke weer voel ik me ook schuldig om binnen te zitten en aan de freubel te zijn....
    Morgen staat er fietstochtje in de planning....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende Label heb je gemaakt Liesbeth.

    Lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth