Volgers

zaterdag 14 maart 2015

Mijn eerste probeerseltje met de bister/flakes techniek.

Hoi blogmaatjes,

Tussen al de DT kaartjes, wil ik jullie even mijn eerste probeerseltje laten zien gemaakt met de Bister/flakes techniek, ik blijf nog lekker oefenen maar voor een eerste ben ik wel tevreden over het resultaat.
Ik hoop dat ik een beetje heb kunnen vastleggen op de foto wat het effect van deze twee techniecken samen is. Ik heb verschillende kleurtjes bister samengevoegd, wat naturel, blauw en groen, en de flakes techniek gemaakt met een achtergrond stempel crackle van Indigo Blu, de harten zijn een nieuwe Spellbinders, de vlinder ook bewerkt met de flakes Royal Peacock, en dat is een Memoryboxmal. verder wat hotfixsteentjes verwerkt en natuurlijk mag een bloementoef met strik niet ontbreken. Het Designpapier is van Pion Design.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn eerste experiment vinden, ik kijk dan ook uit naar jullie reacties.
Fijn weekend allemaal,

Creatieve Groetjes Liesbeth.

10 opmerkingen:

  1. Wouw....Liesbeth!!! Wat heb je dit voor de eerste keer mooi gedaan!
    Ik ken deze produkten en je crackle stempel is super mooi hierbij, groots effect!! We gaan hier vast nog wel meer van zien Liesbeth! en het is heel goed te zien op de foto...top!!!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart super. Prachtige kleuren en een heel erg mooi effect.

    Groetjes en fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel goed gelukt! Prachtig kaartje. Wel jammer dat je nooit meer een tegenbezoekje brengt....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart. Mooie technieken heb je ervoor gebruikt.
    Leuk je eens in het echt gezien te hebben in Den Bosch.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar je eerste probeerseltje is meteen een succes Liesbeth..wat een prachtige kleurtjes en vooral dat crakle effect is helemaal geweldig mooi...met daarbij die schitterende stansen ...een grandioos mooi kaartje als resultaat....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Liesbeth
    mooi en tof kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super goed gelukt! Erg mooie kaart heb je gemaakt.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er goed uit Liesbeth, ik heb er nog nooit iets mee gedan dus wet niet goed het allemaal werkt maar vind dit wel heel mooi!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth