Volgers

woensdag 22 april 2015

Nog een Maja Nyhavn kaartje, Romance Date.

Hoi blogmaatjes.

De lentetemperaturen vielen hier vandaag behoorlijk tegen, bij jullie? Nou maakt dat niet zoveel uit als je moet werken binnen, maar toch!

Ik heb besloten voorlopig even dagelijks nog een kaartje te posten van mijn DT werk, deze zijn al een tijdje geleden gemaakt.
In mijn vorige blogpost heb ik al aangegeven dat er geen nieuwe DT kaartjes meer bijkomen, vandaar dat ik alles maar even ga afwerken.
Mijn kaart van vandaag is ook gemaakt met het Maja Designpapier Nyhavn, ook zonder afbeelding of stempel maar wel weer helemaal anders als de vorige.
De basis is een Dutch Doobadoo, en verder nogal wat mallen gebruikt van verschillende merken, oa. Poppy, Memorybox, Joy en Magnolia, wat glitterpapier en pareltjes, wat gesso verwerkt op de mooie bloemen van WOC. Een lintje en frantage ( op de lampen) ik heb geprobeerd het papier uit te breiden tot een totaalplaatje.
Morgen heb ik er nog eentje uit deze serie DP Nyhavn.
Ik hoop dat dat gelukt is, ik lees het weer met veel plezier.

Liefs Liesbeth

3 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth