Volgers

vrijdag 5 juni 2015

Verrassings-bedank-candy bij 400 volgers

DIT BERICHT BLIJFT VOORLOPIG EVEN BOVENAAN STAAN, DUS VOOR NIEUWE BERICHTEN EVEN NAAR BENEDEN SCROLLEN......

Hoi blogmaatjes,

Zoals ik eerder al heb beloofd wil ik jullie graag bedanken voor jullie trouwe bezoekjes aan mijn blog.
Ik heb het zelf momenteel veel te druk om bij iedereen een reactie achter te laten bij ieder bezoek, ik probeer wel jullie blogs regelmatig te bezoeken maar zoals jullie zelf wel weten gaat daar erg veel tijd inzitten, en die tijd heb ik momenteel echt niet.....dan zou ik niet meer aan mijn hobby "kaarten maken" toekomen. Ik werk met heel veel plezier in de apotheek waar het momenteel "echt niet normaal"zo druk is.
Dus zoals gezegd, een candy om jullie te bedanken, en toch ook wel leuk om de 400 volgers eindelijk eens te gaan halen, want er gaan alleen maar mensen weg ipv. dat er bijkomen.
Nou kan het zijn dat jullie mijn kaarten niks meer vinden, dat zou dan ook de reden zijn dat er mensen afhaken ipv. bijkomen, maar die gok moet ik dan maar wagen.


De afbeelding staat voor een verrassingscandy die ik voor één gelukkige ga samenstellen tot een mooi pakketje, de inhoud blijft dus nog even een verrassing, maar het zal zeker de moeite waard zijn om mee te doen. Een kleine hint wil ik wel alvast met jullie delen: "ik heb een mooie zending met kantjes uit China binnen gekregen", maar dat is het niet alleen natuurlijk.......nieuwsgierig?
Wat moet je ervoor doen om hierop een kans te maken:
Niet zoveel hoor....
-Laat een bericht achter onder dit bericht hier met de vermelding dat je mee wilt doen, ben of wordt volger van mijn blog, en plaats deze candy op je blog met een link naar mijn blog.......valt reuze mee toch?
Ik hoop jullie snel te kunnen vertellen wie de gelukkige winnaar is geworden.....
Nogmaals bedankt.

Liefs Liesbeth

11-11-2015....een kleine sneakpeek van wat er wellicht inzit!, Dat zou wel leuk zijn nog voor de kerstdagen, of anders voor kerst volgend jaar....




59 opmerkingen:

  1. Hallo Liesbeth, inderdaad kost het veel tijd om bij iedereen te reageren vooral als er steeds iets anders tussen door komt, wel raar vind je ook niet dat er volgers bij komen maar ook weer afgaan, snap dat ook nooit zo goed maar het zij zo. Wil wel graag meedoen aan je verrasingscandy en zal het op mijn blog plaatsen.

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schreef al op Facebook, als je 400 volgers hebt, zouden ze na de candy tijd nog volger van je blijven. Ik weet niet hoe ze dat doen om zomaar je naam weg te halen bij een volgerslijst... Ik weet van mezelf, we hebben niet altijd tijd en zin om aan het bloggen te gaan, maar de hobby kaarten maken dat is en blijft voor ons nog steeds een mooie hobby. Ik hoop dat ik nog lang genieten kan van je mooie kaarten. Vintage vind ik nog altijd moeilijk maar ik geniet altijd van je mooie creaties. Op Facebook heb je candy gedeeld in de hoop dat we snel de 400 volgers te pakken hebben. Nog een fijn weekend, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik duim voor de 400 volgers voor je, en wat leuk dat je hier een candy tegenover zet. Volger ben ik al een tijdje, dus ik waag graag een gokje...zou wel eens willen zien wat in dat pakketje zit...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby enne...vooral zo blijven doorgaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We gaan je gewoon helpen om die 400 te halen joh! Je zit nu op 376 dus nog een kléinnn stukje, hihihi. Ik bezoek altijd met plezier je blog want je maakt dus WEL mooie kaarten Liesbeth, onthoud dat goed meis. Fijn weekend xxx ik doe mee hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hooi LIesbeth. een verassings candy. Ik doe graag mee. Bedankt voor de kans. 400 volgers.... Je maakt altijd prachtige kaarten dat kost veel tijd... Ja bij ons in de apotheek is het ook een gekkenboel. De 3 maanden zijn om, dagen vallen uit. preferentie beleid. Groothandel komt ook nog eens laat. en misschien omdat het geen mooi weer wil worden zijn er ook nog eens veel mens. Veel succes met je werk en we zien je kaarten wel weer verschijnen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan je niet sneller aan de 400 volgers helpen Liesbeth....omdat ik al heel lang volger ben en steeds opnieuw je prachtige creaties kom bewonderen....er gaat inderdad veel tijd in zitten om ook bij allen een reactie achter te laten...maar ik heb dan ook alleen mijn huishoudentje en de kleinkids ....
    En wil natuurlijk heel graag een kansje maken op het leuke verrassingspakketje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Liesbeth,
    wat leuk dat je een candy weggeeft! Je hebt al ontzettend veel volgers zeg! Ik hoop dat je snel de 400 zult bereiken. En nee, hihihi, hoe kun je nou denken dat er mensen weggaan omdat ze je kaarten niet mooi vinden? Ik denk dat er mensen zijn die afhaken omdat ze liever op FB zitten. Daar vind ik dus niet veel aan. Via het blog blijven die contacten toch wat persoonlijker.
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Liesbeth
    Ik ben juist volger geworden omdat vintage kaarten niet echt mijn ding is en ik heel veel van jou prachtige kaarten kan leren
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief dat je een verrassings-bedank-candy gaat verloten. Volger ben ik al een tijdje. Ik ga de candy op mijn blog plaatsen.
    Natuurlijk zijn je kaarten wel mooi. Ik heb het zelf ook wel eens hoor, dat ik niet altijd kan reageren omdat ik het te druk hebt. Het neemt gewoon heel veel tijd in beslag om op alles te reageren en anders kom je niet toe aan het kaarten maken. Ik blijf je in ieder geval volgen hoor!!!

    Fijne zondag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi liesbeth
    kan je gevoelens goed begrijpen want zelf hoop ik ook ooit die 400 te halen maar steeds vallen er volgers af en weet geen reden:-(( want net als jij post je toch regelmatig en je kaarten zijn altijd heel leuk om naar te kijken en ideetjes op te doen wens je daarom veel succes en doe heel graag mee met je candy en hoop dat ik eens met mijn neus in de boter valt haha
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat super leuk dat je een candy gaat weggeven aan 1 van ons. Nou ik ook graag mee hoor.Ik volg je al een hele tijd en ik hoop voor jou dat de 400 volgers snel word gehaald. Iedereen van heeft wel af en toe en drukke periode, dus dat je minder reageert snap ik best, andere dingen moeten wel eens voorrang hebben en er zitten maar 24 uren in 1 dag. Het bloggen kost heel veel tijd en in die tijd konden we nog veel meer kaartjes maken, maar toch zou ik het bloggen ook weer niet willen missen. Dan maar minder reageren zodat we ook nog tijd voor ons werk en gezin hebben. Succes met het maken van je prachtige kaarten.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Liesbeth,
    aan je kaarten ligt het zeker niet hoor dat mensen afhaken,
    ik denk dat een hoop dames een beetje blog moe worden, omdat er gewoon veel tijd in gaat zitten om overal telkens maar weer een reactie achter te laten. Maar geef de moed niet op hoor....Op naar de 400 volgers dat gaat je vast wel lukken. Ik doe graag mee aan je verrassings candy.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Liesbeth,
    Ja blogberichtjes plaatsen kost heel veel tijd, maar het is ook zo ontzettend leuk om reacties terug te krijgen, dus is het een keuze om er energie in te steken! Ik sla soms ook wel ees een keer over als ik het erg druk heb met mijn werk! Wel heel leuk dat je een een candy doet en 400 volgers, dat is heel veel en gaat je vast lukken!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het ligt zeker niet aan je kaarten maar ik sluit me helemaal aan bij Corrie merk zelf ook dat er minder wordt gereageerd op de kaarten.Doe heel graag mee met je candy.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ligt echter niet aan je kaartjes.
    Ben er zelf ook een poos tussen uit geweest en zal ook niet meer zo kunnen bloggen als dat ik gedaan heb, want kom nu al tijd te kort en kan dan helemaal niet meer knutselen in mijn zeldzame vrije tijd. Bij mij verdwenen ook iedere keer volgers. Moet eerlijk zijn dat ik me hier niet meer druk om ga maken. Je hebt meer aan je trouwe volgers die tussen tijd een keer langs komen, dan die alleen met een candy langs komen. Doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Liesbeth,
    ik begrijp je volkomen hoor. Ik zelf kom er ook niet altijd aan toe. Anders heb ik ook te weinig tijd voor kaarten te maken.
    Aan je kaarten ligt het echt niet!!! Geniet er altijd van.
    Er komen vast wel nieuwe bij. Ga je candy plaatsen op mijn blog, wie weet helpt dat en doe dus graag mee met je candy, laat me graag verrassen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi Liesbeth
    ja berichtjes op blogger gaat veel tijd inzitten en ik probeer ook regelmatig de mensen te bezoeken, maar meestal doe ik dat via Facebook, gaat sneller en je ziet toch de creaties.
    ik wil ook graag een gokje wagen en zet hem op mijn blog.
    fijne week en liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk dat je een candy weg geeft.
    Ik doe graag mee.
    Het lukt mij ook niet altijd om een reactie achter te laten.
    Ik vind je kaarten prachtig.
    Ik zet de candy op mijn blog.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik denk eerder, dat mensen afhaken, omdat ze het te druk hebben. Ik geloof niet, dat ze je kaarten niet meer mooi vinden. Ik vind ze in ieder geval prachtig en ik ben dan ook zojuist volger van je blog geworden! Aardig van je, dat je een Candy gaat weggeven. Natuurlijk doe ik graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou Liesbeth, ik ga niet afhaken hoor, want ik geniet altijd enorm van jou mooie kaarten.
    Het is soms lastig om tijd vrij te maken voor het bloggen terwijl je liever aan de freubel gaat.
    Maar ik merk dat het ook fijn is wanneer blogdinnen een berichtje achterlaten bij een kaartje. Dat geeft weer inspiratie en energie toch? Ik red het ook lang niet altijd om dagelijks te bloggen, maar ik probeer er wel echt tijd voor vrij te maken.
    Wat gaaf dat je bijna 400 volgers hebt (ondanks je afvallers). Ik doe graag mee met je candy hoor!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tijd....dat blijft een factor hè meis...en we willen wel maar kunnen nu eenmaal niet alles tegelijk. Ik merk ook dat mensen afhaken hoor maar dat is dan niet anders...Ik blijf in ieder geval hahaha en ik dacht....doe eens gek en ga de candy op je blog vermelden Ploontje.....ben op wegggggggg....xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb even wat doorheen je blog gesnuffeld, prachtige kaartjes maak je, wordt voor mij heel leerrijk, want ik hou van vintagekaarten, hoewel ik het zelf supermoeilijk vind om ze te maken. Je hebt er dus een volger bij!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Liesbeth, ook hier is het op dit moment eigenlijk te druk om steeds bij iedereen een reactie achter te laten, maar ik probeer wel alles nog steeds te bekijken. Maar wat lief dat je ons wil bedanken met een candy. Ik waag graag een gokje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Liesbeth, Bij iedereen een berichtje plaatsen kost inderdaad veel tijd. Dat lukt mij dan ook lang niet altijd. Wat leuk dat je een verrassings candy weg wilt geven bij 400 volgers.Volger ben ik al en ik waag graag een kansje.
    Wens je veel hobbyplezier en succes met je werk.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Liesbeth,

    Ik ben een nieuwe volger van je blog geworden en vind je verrassingscandy erg spannend klinken en wil er graag aan meedoen.
    400 volgers...wow...zo veel en ik ben nu 380 dus nog 20 te gaan ;-)

    Ik heb de candy ook op mijn blog geplaatst en wil je alvast hartelijk danken voor de mogelijkheid deze te mogen winnen.


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I'm your newest follower. How exciting to reach 400 followers!! congrats on your milestone!! thanks for the giveaway!! I have shared the pic on my sidebar.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo,
    Ik volg uw blog nog niet lang maar ik vind dat U prachtige creaties maakt !! Die 400 volgers zou u (volgens mij) makkelijk moeten halen.
    Wat leuk dat u ook nog eens een verrassings candy hierbij weggeeft. Graag waag ik mijn kans. Alvast bedankt !
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb me aangemeld als nummer 384 zo te zien, dus dat schiet al aardig op voor je. Een prachtige site met mooie creaties overigens.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hi Liesbeth.
    I'm your newest follower. I would love to win your candy.
    Thanks for the chance to win.
    Valerija x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. via via ben ik op je blog terecht gekomen en heb even rond gekeken, meid wat maak jij mooie vintage kaarten,
    heel mooi van kleur en prachtig afgewerkt met mooie details,
    je hebt er dus weer een volger bij en ik zal een link op mijn blog plaatsen,
    ik hoop dat je gauw aan de 400 volgers bent want ik ben wel reuze benieuwd naar je verrassingscandy
    natuurlijk wens ik iedereen heel veel succes en bedankt voor deze kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gezellig een candy in het vooruitzicht, als je hem wint natuurlijk.
    Ik vind je creaties prachtig, wat een werk.
    Doe graag mee, volger ben ik al. Zal even een linkje plaatsen.
    Fijne dag nog en groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Liesbeth,
    Ik ben volger vanaf ik de 1e keer je kaarten zag, mooi mooi zijn je kaarten.
    Ik heb spijtig genoeg geen blog dus kan het er dan ook niet opzetten.
    Maar fijn voor de mensen die dan wel een blog hebben en dat mooie pakket in ontvangst mogen nemen.
    Mvg Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Liesbeth, ik vond je blog via via en ben nu je nieuwe volger.
    Mooie kaarten maak je.
    Ik hoop dat je tijd vindt om ook op mijn bog een blik te werpen.
    Ik doe graag mee net je candy en heb hem in mijn sidebar gezet.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoihoi Liesbeth ,
    Zag de candy op je blog en wil graag mee doen ,
    ben volger geworden en de candy in de sidebar gezet.
    Neem ook gerust een kijkje bij mij , veel succes je haalt het !!
    Liefs van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hi,

    I became your new follower and I saw you are doing soooo beautiful cards.
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Liesbeth,

    Bedankt dat je volger bent geworden op mijn blog! Dan ga ik natuurlijk ook terug volgen ;). Wat maak je ontzettend leuke kaarten zeg, zoveel beter in de vintage kaartjes dan die van mij. Ik vindt dat zo lastig misschien omdat ik het nog al snel te veel vindt en erg kritisch ben op mijn eigen werk. Leuk om je te volgen en helemaal leuk dat je dan ook nog een candy weg geeft! Veel succes met je werk en natuurlijk veel plezier met het maken van de kaartjes ;).

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Zo zie je maar, ik heb ook weinig tijd om te bloggen en dus ook helemaal gemist dat jij een candy hebt om de 400 volgers te halen. Dat laatste wil ik je graag mee helpen, dus ga ik hem snel voor je delen op mijn blog. Zelf volg ik je al heel lang....en ik loop niet weg als je geen tijd hebt Liesbeth. We weten allemaal dat als je werkt er helaas maar 24 uren in een dag zitten. Daar moeten we een aantal dus van werken, eten, slapen, maatschappelijk en sociaal bezig zijn en dan komt de hobby aan beurt. Als je dan ook nog wilt bloggen dan blijft er geen tijd over om iets aan de hobby te doen. Vandaag heb ik uitgetrokken om te bloggen. Eerst uitgebreid een blogbericht gemaakt waar ik rond 11 uur vanochtend aan begonnen ben en nu ben ik nog altijd aan het bloggen....Daarom maak ik helaas de keuze om niet meer zo vaak te bloggen maar ik blijf wel iedereen volgen en kijken, dat kan ik niet maken vind ik zelf! Dus lieve Liesbeth het zij zo....

    Liefs Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Liesbeth, ik duim voor je dat je de 400 haalt!!!
    Wat leuk dat je er een Candy ertegenover zet!!
    Het is logisch dat je geen tijd hebt bij iedereen langs te komen of te reageren op een reactie.
    Ik waag graag een gokje!!
    Liefs Channzeke (Chantal)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Liesbeth,
    Via Rosina ben ik op je blog komen kijken en zag prachtige creaties voorbij komen....schitterend!
    Ik ben volger van je geworden en ben no. 392....dus ik help je weer een beetje dichter naar de 400. De candy ga ik in mijn sidebar zetten en natuurlijk waag ook ik graag een kansje op deze prachtige verrassingsprijs! Heel veel succes en bedankt voor deze mooie kans,
    Diny.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Liesbeth,
    Wat lief dat via deze weg ons (je volgers) wil bedanken!!
    Het is logisch dat je geen 400 volgers kunt bijhouden!!

    Ik doe graag mee
    Liefs Channzeke (Chantal)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wat een prachtige kaartjes maak je heb genoten van je blog en ben volger geworden, leuk ook hoop ik voor je dat je de 400 haalt ik wil graag meedoen voor je candy altijd leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Je hebt een prachtig blog, Liesbeth en je maakt heel mooie creaties. Ik ben maar meteen volger geworden, zodat ik je werk af en toe kan bewonderen.
    De candy is "verrassend"dus ik doe graag mee.

    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hi Liesbeth.
    Beautiful cards and lovely blog:)
    Little help to get the 400 followers :)
    Kind regards
    Renii

    BeantwoordenVerwijderen
  44. I'm a Happy Follower of your blog thanks so much for the chance to win I've added your treats into my sidebar too
    hugs Nikki C

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hop Liesbeth nog 4 te gaan ... komt helemaal goed hoor want met zo'n prachtige blog kom je volgens mij heel snel aan 500 volgers haha ! Ik doe ook heel graag mee aan de candy hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik las ook net dat je nog maar 4 volgers erbij moet krijgen Liesbeth, dan zit je aan de 400... Je hebt alvast 'n leuke foto uitgezocht om iedereen verlekkerd te maken op je candy. Count me in :) Liefs,
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Nou inderdaad nog 4 te gaan. Ik heb ém nu ook op mijn blog gezet, dusss wie weet goed voor de laatste 4 ;-) Spannend hoor zo'n verrassing. Leuk dat je dat doet. Ik bezoek zelf ook heel onregelmatig en zo ook mijn reacties, maar het blijft altijd inspirerend om een blogronde te doen! Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Liesbeth ,
    Wat leuk dat je een candy weggeeft .
    Ik ding natuurlijk graag mee naar een
    hobbyverrassing .
    Ik ga snel je link en foto op mijn blog plaatsen en dan
    maar met de duimen draaien hihi
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Liesbeth natuurlijk zou ik ook graag een kansje willen wagen voor jou verrassingscandy ik zal hem op mijn blog zetten en wie weet komen er dan snel wat meer volgers bij!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  50. hoi Liesbeth wat een gave candy! Dit wil ik echt wel winnen! ik heb de candy in mijn slidebar gezet,


    Groetjes Adriana,
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  51. volger geworden.. je bent er bijna ;) ik ga hem op mijn blog plaatsen groeten miranda k
    mirandamiep.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hallo Liesbeth! Via een challengeblog waar jij had deelgenomen kwam ik op je blog terecht. Jeetje ik had echt wat gemist. Je maakt prachtige kaarten, ik vind je stijl erg mooi. Meteen ben ik volger van je geworden, zo kan ik niets meer missen.
    Toevallig valt ook meteen mijn oog op je candy hahaha
    Als 399ste volger heb je er nog eentje nodig, dat moet vast gaan lukken! Ik doe graag mee!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hallo Liesbeth,
    je bent er bijna. Ik ben volger geworden.Ik zag je bij Diny.:)
    Je maakt mooie kaarten. ik doe graag mee voor de Candy. Bedankt voor de kans.
    Fijne dag, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hoi, leuk dat je zo enthousiast reageert op dit bericht, maar helaas voor jou, is deze candy al lang vergeven, voordat blogger ging opschonen zat ik nl. al boven de 400 volgers, helaas zijn het er nu een aantal minder, maar we gaan gewoon opnieuw voor de 400, alleen zonder candy, maar welkom hoor....groetjes Liesbeth

      Verwijderen
    2. maakt niet uit!
      Ik vind het leuk om je te volgen.
      bedankt voor je opmerking.
      groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  54. Nog de beste wensen voor dit jaar.
    Volger was ik al, ben alleen iets minder vaak onderweg in blogland en doe evengoed graag mee met je candy. Hopelijk heb je de 400 volgers ook binnen no time ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Petra, heel erg bedankt voor je lieve reactie alleen is het vastgezette bericht van de candy al van 2016, en is de candy allang weggegeven, zoals je ziet zit ik er nu weer onder omdat blogger net na het bereiken van de 400 volgers ging opschonen, hoop dat je toch gewoon blijft bezoeken, ik vind dat in ieder geval heel leuk al ben ik ook niet meer zo actief op blogger nu. groetjes Liesbeth

      Verwijderen
  55. Ik doe ook graag een gokje, ik volg je al een tijdje, en hopend komen die andere 2 volgers er nog bij voor je. Ja jammer dat ze niet meer willen volgen..er gaat nogal wat tijd inzitten overal de blog nalopen en reacties plaatsen, maar ik doe dat meestal op een vaste tijd, nu dus hihih.
    ps geniet van je mooie creaties
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth