Volgers

vrijdag 18 september 2015

Challenge 54 bij WLVC, thema Zon Zee Strand.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag start weer de volgende 2 wekelijkse challenge bij We Love Vintage Challenges, en wel met een thema gekozen door Jolanda, nl. Zon Zee Strand.
De sponsor van deze challenge is deze keer, 't Scrap-Ateljeetje.
En er staat weer een veelzijdig rijtje inspiratie op jullie te wachten, dus ik zou zeggen......snel naar  wlvc.blogspot.com en doe gezellig mee aan deze leuke uitdaging zo tussen de kerstkaarten waar zowat heel freubelend Nederland mee bezig is.
Dit is mijn voorbeeld geworden.
Ik heb mijn kaartje een beetje in natureltinten gehouden. Kraft is daar dan een handig hulpmiddel bij, de afbeelding is van Pinterest gehaald maar volgens mij zijn ze ook van Nellie Snellen verkrijgbaar, de mal om de afbeelding is een Spellbinders, bloem en het anker van Joy, de zeepaardjes van Memorybox. nog een zeester van klei en nog wat echte schelpen.
Ik heb nog wat extra foto's gemaakt.
Het anker behandeld met Rusty paint.

Klei, touw en pareltjes gecombineerd met echte schelpen.

Natuurlijk ook frantage.

Bloem bewerkt met gesso,


Ik hoop dat het jullie wat inspiratie geeft om gezellig mee te doen, ik kom jullie inzending zeker bekijken.
Ook lees ik graag jullie mening over mijn bijdrage, en vergeten jullie mijn 400 volgers-candy niet? Meedoen kan nog steeds nog 10 volgers te gaan, dat moet gaan lukken toch?
Ik wens jullie dan alvast een heel fijn weekend, en tot de volgende blogpost maar weer.

Liefs Liesbeth



6 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi kaartje, Liesbeth!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig mooi kaartje! tof met al de mooie details!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een erg mooie kaart zo met die aarde-tinten
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Liesbeth. Mooi zoals je het anker met rusty paint bewerkt hebt. Ook de schelpjes en parels passen mooi bij het geheel.
    Fijn weekend toegewenst,

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterend kaartje
    heel mooi in die natuurtinten
    en wat een leuke details heb je op je kaart verwerkt
    ja echt suuuuper

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth